МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Туристичні ресурси України” призначені для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форм навчання напряму підготовки 6.020107 – “Туризм”. Головною метою роботи студентів є систематизація теоретичних знань та опанування практичних навичок щодо аналізу розповсюдження різних видів туристичних ресурсів по території України. Вивчення дисципліни “Туристичні ресурси України» складається з підготовки до лекцій, семінарських та практичних занять, самостійної роботи студентів, підготовки до поточного та семестрового контролю, підготовки матеріалів для написання рефератів та контрольної роботи з дисципліни. Самостійна робота з дисципліни включає такі форми: · опрацювання лекційного матеріалу; · підготовка до практичних та семінарських занять; · підготовка до поточного контролю; · написання контрольної роботи. Форми контролю. Для проведення поточного контролю знань використовуються такі форми контролю: · письмове опитування; · усне опитування; · тестовий контроль (за змістовими модулями); · підсумковий контроль – залік. Розподіл часу за модулями і змістовими модулями та форми навчальної роботи студента
Таблиця 3.1 Розподіл часу за модулями і змістовими модулями та форми навчальної роботи студента для денної форми навчання
Таблиця 3.2 Розподіл часу за модулями і змістовими модулями та форми навчальної роботи студента для заочної форми навчання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|