Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуація

Корпорація реалізує вироблені вироби за ціною 10 дол. У цій ціні 4 дол. становлять змінні витрати (20000 дол. / 5000 виробів). Відповідно до основних припущень змінні витрати на одиницю виробу не змінюються за зростання реалізації.

КАЛЬКУЛЯЦІЯ ПРОДАЖу І ПРИБУтку КОРПОРАЦІЇ 1

Продано виробів Змінні витрати Постійні витрати Витрат усього Реальна ціна Операційний прибуток (збиток)
1000 · 4 = 4000 (24000)
2000 · 4 = 8000 (18000)
3000 · 4 = 12000 (12000)
4000 · 4 = 16000 (6000)
5000 · 4 = 20000
6000 · 4 = 24000
7000 · 4 = 28000

 

На підставі даних таблиці, використовуючи формулу, визначаємо коефіцієнт операційного левериджу[95].

 

 

Коефіцієнт операційного левериджу = Відсоток змін в операційному прибутку / Відсоток змін в одиницях реалізованої продукції =

 

.

Коефіцієнт високий, у перспективі корпорація має високий ступінь ризику щодо одержання збитку, якщо обсяг продажу знизиться. Але у випадку зростання обсягу продажу прибуток підвищуватиметься високими темпами.

Корпорація 2 реалізує одиницю виробу за тією самою ціною — 10 дол. У цій ціні змінні витрати становлять 5 дол. (15000 дол. / 3000 од.).

Калькуляція продажу і прибутку корпорації 2

Продано виробів Змінні витрати Постійні витрати Витрат усього Реальна ціна Операційний прибуток (збиток)
1000 · 5 = 5000 (10000)
2000 · 5 = 10000 (5000)
3000 · 5 = 15000
4000 · 5 = 20000
5000 · 5 = 25000
6000 · 5 = 30000

 

На підставі даних таблиці визначаємо коефіцієнт операційного левериджу:

.

Коефіцієнт операційного левериджу в корпорації 2 нижчий, ніж у корпорації 1, що пояснюється більш низьким відношенням постійних витрат у загальних витратах. Ризик загрози збитку менший, але можливості зростання прибутку більш обмежені.

Ступінь впливу операційного левериджу на результативність виробничої і фінансової діяльності корпорації виражається також алгебраїчною формулою:

,

де Q — кількість зроблених одиниць товарів;

Р — ціна одиниці виробу;

VC — змінні витрати в одиниці виробу;

FC — постійні витрати.

Використовуємо формулу:

.

Ми маємо той же результат.




Переглядів: 211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимірювання операційного левериджу | Фінансовий ризик

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.