Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Привселюдне розміщення нових емісій

Первинні емісії цінних паперів здійснюються корпораціями США двома методами: шляхом привселюдного розміщення і приватного розміщення. Усі емісії здійснюються через інституціональних посередників, на фондових біржах США організується вторинний ринок цінних паперів.

Привселюдне розміщення (public offering) здійснюється під контролем і по правилах Комісії з цінних паперів і бірж. Корпорація-емітент подає реєстраційна заява (registration statement), у якому повинна бути надана докладна інформація про емітент і нову емісію. До заяви повинний бути прикладений проспект емісії, що складається відповідно до вимог КЦПБ. Він є юридичним документом, що підготовляється правовими управліннями або відділами корпорацій. У свою чергу, проспект емісії складається з ряду документів, що розкривають інформацію про економічний і фінансовий стан фірми. Перший містить інформацію про фінансовий стан фірми; другий — про фінансовий стан менеджерів, їхніх рахунках і інвестиціях у цінні папери; третій — про фінансові й економічні плани і програми на перспективу з розшифровуванням окремих статей. Документи в обов'язковому порядку повинні пройти експертизу банку. Після перевірки і реєстрації документів у КЦПБ, корпорація після погоджень із банком (або іншим інститутом-посередником) оголошує в пресі про випуск нових цінних паперів. Слід зазначити, що оформленню оголошення придается велике значення. Воно має бути вражаючим і привабливим по розмірі, кольору, тексту. У літературі таке оголошення називається «надмогильним пам'ятником» (tombstone).

Привселюдне розміщення цінних паперів у США, як і в інших країнах, відбувається головним чином через фінансових посередників. Частина випуску фірма може продати бажаючим, інвестувати в її акції або облігації.

Реєстрація випуску цінних паперів у КЦПБ і упорядкування емісійного проекту обходиться корпорації досить дорого. Тому КЦПБ пішла на певні пільги для емітентів. З 1 лютого 1982 р. у порядку експерименту для великих компаній було введене правило 415, відповідно до якого емітент може реєструвати свої емісії один разом у два роки. Пройшовши реєстрацію у відповідності з усіма вимогами, корпорація одержує право продавати нові випуски через своїх фінансових агентів протягом двох років. При цьому число емісій не обмежується і відноситься в більшій мірі до облігацій, ніж до акцій. Правило 415 називають «реєстрацією на полку», тобто документи реєстрації знаходяться в КЦПБ і повноваженнями можна користуватися за розсудом корпорації. Нововведення комісії призвело до значного зниження витрат по нових випусках і стало звичайною нормою.

Таблиця 10.2

ВАРТІСТЬ РОЗМІЩЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ АКЦІЙ
у % ДО СУМИ НАДХОДЖЕНЬ ВІД ЇХНІХ ПРОДАЖІВ 1

Сума емісії, млн дол. Число випусків Компенсація фінансовим посередникам Інші витрати по розміщенню Загальна вартість послуг по розміщенню
До.50
.50 –.99 6,96 6,78 13,74
1.00 – 1.99 10,40 4,89 15,29
2.00 – 4.99 6,59 2,87 9,47
5.00 – 9.99 5,50 1,53 7,03
10.00 – 19.99 4,84 0,71 5,55
20.00 – 49.99 4,30 0,37 4,67
50.00 – 99.99 3,97 0,21 4,18
100.0 – 500.00 3,81 0,14 3,95
Усього      
Середній відсоток витрат   5,02 1,15 6,17

 

Корпорації несуть значні витрати при привселюдному розміщенні. Основна сума припадає на комісійні по розміщенню, що вони виплачують фінансовим посередникам. Крім того, вони оплачують державні збори, послуги юридичних агентств, трансфертів-агентів сплачують комісійні при реєстрації цінних паперів КЦПБ і Національної асоціації дилерів по цінних паперах. Певні витрати, пов'язані з друкуванням цінних паперів і їхнього урахування, доповнюють список витрат по розміщенню.

Як показують дані табл. 10.2, найбільше значні витрати по розміщенню (costs of flotation) несуть корпорації при емісіях звичайних акцій від 1 до 2 млн дол.: компенсація фінансовим посередником становить 10,4% до суми отриманих коштів, до 5% іде на інші послуги. В міру збільшення сум емісій скорочуються комісійні по фінансовому посередництву, значно знижуються інші витрати. Якщо загальний відсоток фінансових витрат при розміщенні емісії в 2 млн дол. складає 15,29%, то по емісіях від 100 до 500 млн — 3,95%. Необхідно відзначити, що ризик цінного паперу впливає на розмір витрат. Найбільші витрати спостерігаються по звичайних акціях як найбільше ризикованим цінним паперам. Витрати по облігаціях нижче, оскільки вони несуть менший ризик.




Переглядів: 234

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розміщення первинних емісій | Приватне розміщення нових емісій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.