МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Самостійна позааудиторна робота
Контрольні питання
1. Загальна характеристика фенолів, їх класифікація. 2. Ізомерія та номенклатура фенолів. 3. Одноатомні феноли. Фенол, будова його молекули, та властивості. 4. Властивості одноатомних фенолів, їх одержання. 5. Двоатомні феноли. Резорцин. 6. Триатомні феноли, їх властивості. 7. Нафтоли, їх будова Властивості β-нафтолу. 8. Ідентифікація фенолів і нафтолів. 9. Ароматичні властивості фенолів. 10. Амінофенол та їх похідні як лікарські засоби.
Самостійна аудиторна робота
1. Виконати лабораторні досліди, передбачені методичною вказівкою. 2. Результати спостережень і висновки внести в протокол. 3. Оформити протокол і захистити його у викладача. 4. Написати тестовий контроль або самостійне індивідуальне завдання. 5. З навчального підручника виписати медичні препарати по даній темі, вказати їх фармакологічну дію та застосування. 6. Написати рівняння реакції взаємодії фенолу з металічним натрієм, бромною водою та ацетатною кислотою . 7. Написати структурні формули таких фенолів: резорцину, гідрохінону, пірокатехіну, о-кризолу. 8. Написати рівняння реакції взаємодії п-бензохінону з воднем , бромом, гідроксиламіном, магніййодметилом. 9. Вказати, які із даних сполук: фенол, бензиловий спирт, п-крезол будуть реагувати з водним розчином лугу і змінювати забарвлення з розчином FeCl3.
|
||||||||
|