Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

 

1. Міжособистісна та масова комунікація.

2. Загальна характеристика впливу масової комунікації.

3. Теорія праймінгу та модель порядку денного.

4. Когнітивна та біхевіоральна моделі переконання.

5. Зв'язок атитюдів, намірів та поведінки.

6. Соціально-когнітивна теорія А. Бандури.

7. Функції ЗМК.

8. Специфіка повідомлення новин у ЗМК та його ефективність.

9. Особливості комунікатора, які впливають на ефективність переконуючого повідомлення.

10. Особливості аудиторії, що впливають на ефективність переконуючого повідомлення.

11. Особливості повідомлення, які визначають його ефективність.

12. Наслідки демонстрації агресії в ЗМК, умови її впливу.

13. Наслідки подання інформації сексуальної спрямованості в ЗМК.

14. Роль ЗМК в виникненні та перебігу міжгрупових конфліктів.

15. Напрями впливу ЗМК в сфері політики.

16. Роль ЗМК в оптимізації міжгрупового контакту.

17. Користувачі Інтернету. Особливості спілкування в Інтернеті.

18. Інтернет-залежність.

19. Масова культура: поняття, ознаки, функції.

20. Масова комунікація: поняття, особливості, місце та роль в суспільстві.

21. Специфіка перебігу психічних процесів у масовій комунікації.

22. Соціально-психологічні особливості окремих видів масової комунікації.

23. Особливості пізнавальних психічних процесів у масовій комунікації.

24. Роль установок та стереотипів у процесі масової комунікації.

25. Роль ЗМІ у формуванні та управлінні масовою свідомістю.

26. Мотивація й очікування в механізмі звернення аудиторії до ЗМІ.

27. Психологічні, мовні та соціальні бар’єри в масовій комунікації.

28. Теорії медіаефектів.

29. Ефекти масової комунікації на індивідуальному рівні.

30. Ефекти масової комунікації на суспільному рівні.

31. Наслідування, зараження, навіювання. Симптоми огруплення мислення.

32. Психологічні моделі переконуючої дії.

33. Способи впливу пропаганди на індивіда та соціальні групи.

34. Маніпулювання: природа, форми та механізми.

35. Чутки як ЗМІ. Природа та різновиди чуток.

36. Канали розповсюдження чуток. Роль ЗМІ в розповсюдженні чуток.

37. Основні підходи, напрямки та методологія в дослідженнях масової комунікації.

38. Комунікатор: психологичні аспекти вивчення.

39. Метод фокус-груп, його особливості, позитивні якості та недоліки.

40. Контент-аналіз в вивченні масової комунікації.

 

ТЕСТИ




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | Варіант №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.