Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. CИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ

Предмет оцінювання

Загальна оцінка (кількість балів) складається з відповідної кількості балів з кожної теми, двох модульних контрольних робіт (середній бал), індивідуального навчально-дослідного завдання, та виконання самостійного опрацювання літератури.

 

Розрахунок рейтингових балів за видами контролю

№ п/п Вид діяльності Кількість одиниць Кількість рейтингових балів за одну одиницю Кількість рейтингових балів
Відвідування лекцій
Відвідування семінарських занять
Робота на семінарському занятті
Виконання самостійної роботи
ІНДЗ
Виконання модульної контрольної роботи (МКР)
Підсумковий рейтинговий бал

Критерії оцінювання знань студентів

 

1-34 бали “F” (незадовільноз обов’язковим повторним вивченням курсу)   “Незадовільно” (35-59 балів “FX”(незадовільноз можливістю повторного складання)     Студент не має уяви про предмет риторики, не знає основних її понять, не орієнтується в видожанровій класифікації красномовства     Студент має нечіткі уявлення про змістовні модулі риторики, фрагментарно відтворює їх зміст, нездатний підготувати промову в основних жанрах красномовства й ефективно її виголосити
“Задовільно” (60-68 балів) “E” «Достатньо задовільно» (69-74 бали) “D”   Студент поверхово орієнтується у навчальному матеріалі, відтворює його з несуттєвими помилками, вміє використовувати одержані знання для розв’язування задач за зразком, здатен застосовувати теоретичні знання та практичні вміння у риторичній професійній діяльності.  
“Добре” (75-81 бал) “С” «Дуже добре» (82-89 балів) "В”     Студент вільно орієнтується у навчальному матеріалі, логічно його відтворює та застосовує у стандартних ситуаціях, критично оцінює риторичні явища, вміє робити аргументовані висновки, здатен застосовувати теоретичні знання та практичні вміння для підготовки промов і ефективної риторичної комунікації з проблем професійної діяльності.
“Відмінно” (90-100 балів) “А” Знання студента є системними та усталеними, він здатен використовувати їх у нестандартних ситуаціях, розуміє теоретико-методологічні засади риторичної теорії, опанував навичками підготовки промов в основних жанрах красномовства, виявляє творчі здібності в логічно послідовному й аргументованому веденні публічного мовомислення в моделях як монологічного, так і діалогічного мовлення.

VIIІ. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ

1. Програма з риторики

2. Методичні розробки практичних занять

3. Джерельна база: список літератури для обов’язкового та додаткового опрацювання, Інтернет-джерела

 




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок оформлення титульного аркуша | IX. СПИСОК ПИТАНЬ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.