Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до знань та вмінь.

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

ФІЛОСОФСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ЛОГІКИ

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Заступник декана

З навчальної роботи

доц. Комаха Л.Г.

______________________

 

«____»____________20__ року

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

„РИТОРИКА”

 

Для студентів юридичного факультету

 

 

напрям підготовки: правознавство

 

КИЇВ – 2015

 

 

Робоча програма дисципліни „Риторика”

для студентів напряму підготовки правознавство

 

Розробник: доц. Щербина Олена Юріївна, доктор філософських наук, доцент

 

Робоча програма дисципліни „Риторика” затверджена на засіданні кафедри логіки філософського факультету

 

Протокол № 7 від “12” лютого 2015 року

 

Завідувач кафедри логіки

 

_____________________ (проф. Конверський А.Є.)

«_____» ___________________ 20___ року

 

Протокол № .....від “....” 20___ року

 

 

Голова науково-методичної комісії філософського факультету

 

_____________________ (доц. Приходько В.В.)

 

«_____» ___________________ 20___ року

 

Схвалено науково - методичною комісією юридичного факультету

 

Протокол від «____» _____________ 20___ року №___

 

Голова науково-методичної комісії

____________________ ( )

 

«_____» _________________ 20___ року

 

ВСТУП

Навчальна дисципліна „Риторика” є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» галузі знань «юридичні науки» з напряму підготовки «правознавство».

 

Дана дисципліна є дисципліною за вибором студента за спеціальністю «правознавство». Викладається у 3семестрі ІІкурсув обсязі – 108 год. (3 кредитів ECTS) зокрема: лекції – 34 год., семінарські заняття – 17 год., самостійна робота – 57 год. У курсі передбачено 1 змістовий модуль та 1 модульна контрольна і 1 підсумкова модульна контрольна роботи. Завершується дисципліна – заліком.

Метою і завданнями навчальної дисципліни „Риторика” є оволодіння студентами знаннями про етапи підготовки до публічних виступів з формуванням навичок виголошення ораторських промов.

 

Предмет навчальної дисципліни „Риторика” включає в себе теорію та історію риторики.

 

Вимоги до знань та вмінь.

Студент повинен знати:

· способи підготовки до публічних виступів;

· структурні компоненти та види аргументації;

· частини і засоби виразності ораторських промов;

· способи запам’ятовування тексту;

· специфіку виголошення ораторських промов;

· прийоми впливу під час публічних виступів;

· особливості класичної риторики;

· напрями сучасної риторики.

 

Студент повинен вміти:

· розробляти предметну царину ораторської промови через підбір відповідного матеріалу;

· будувати аргументацію для обґрунтування власних тез;

· структурувати промову і забезпечувати зв’язок між окремими її частинами;

· застосовувати численні прийоми виразності при підготовці тексту промови;

· запам’ятовувати промову за допомоги спеціальних засобів;

· виголошувати промову з використанням невербальних прийомів впливу на аудиторію;

· аналізувати ораторські промови.

 

Місце в структурно-логічній схемі спеціальності. Навчальна дисципліна „Риторика” є дисципліною за вибором студента професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Успішне засвоєння матеріалу даної дисципліни стане у нагоді студентові при підготовці до публічних виступів, при виголошенні промов.

 




Переглядів: 255

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 1 | КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.