МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до знань та вмінь.КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ФІЛОСОФСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ КАФЕДРА ЛОГІКИ «ЗАТВЕРДЖУЮ» Заступник декана З навчальної роботи доц. Комаха Л.Г. ______________________
«____»____________20__ року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ „РИТОРИКА”
Для студентів юридичного факультету
напрям підготовки: правознавство
КИЇВ – 2015
Робоча програма дисципліни „Риторика” для студентів напряму підготовки правознавство
Розробник: доц. Щербина Олена Юріївна, доктор філософських наук, доцент
Робоча програма дисципліни „Риторика” затверджена на засіданні кафедри логіки філософського факультету
Протокол № 7 від “12” лютого 2015 року
Завідувач кафедри логіки
_____________________ (проф. Конверський А.Є.) «_____» ___________________ 20___ року
Протокол № .....від “....” 20___ року
Голова науково-методичної комісії філософського факультету
_____________________ (доц. Приходько В.В.)
«_____» ___________________ 20___ року
Схвалено науково - методичною комісією юридичного факультету
Протокол від «____» _____________ 20___ року №___
Голова науково-методичної комісії ____________________ ( )
«_____» _________________ 20___ року
ВСТУП Навчальна дисципліна „Риторика” є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» галузі знань «юридичні науки» з напряму підготовки «правознавство».
Дана дисципліна є дисципліною за вибором студента за спеціальністю «правознавство». Викладається у 3семестрі ІІкурсув обсязі – 108 год. (3 кредитів ECTS) зокрема: лекції – 34 год., семінарські заняття – 17 год., самостійна робота – 57 год. У курсі передбачено 1 змістовий модуль та 1 модульна контрольна і 1 підсумкова модульна контрольна роботи. Завершується дисципліна – заліком. Метою і завданнями навчальної дисципліни „Риторика” є оволодіння студентами знаннями про етапи підготовки до публічних виступів з формуванням навичок виголошення ораторських промов.
Предмет навчальної дисципліни „Риторика” включає в себе теорію та історію риторики.
Вимоги до знань та вмінь. Студент повинен знати: · способи підготовки до публічних виступів; · структурні компоненти та види аргументації; · частини і засоби виразності ораторських промов; · способи запам’ятовування тексту; · специфіку виголошення ораторських промов; · прийоми впливу під час публічних виступів; · особливості класичної риторики; · напрями сучасної риторики.
Студент повинен вміти: · розробляти предметну царину ораторської промови через підбір відповідного матеріалу; · будувати аргументацію для обґрунтування власних тез; · структурувати промову і забезпечувати зв’язок між окремими її частинами; · застосовувати численні прийоми виразності при підготовці тексту промови; · запам’ятовувати промову за допомоги спеціальних засобів; · виголошувати промову з використанням невербальних прийомів впливу на аудиторію; · аналізувати ораторські промови.
Місце в структурно-логічній схемі спеціальності. Навчальна дисципліна „Риторика” є дисципліною за вибором студента професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Успішне засвоєння матеріалу даної дисципліни стане у нагоді студентові при підготовці до публічних виступів, при виголошенні промов.
|
||||||||
|