Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розробник: к.е.н. Панченко Г.С.

ЕКОНОМІКА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН

КОСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

ДонНТУ

Теми рефератів

1.Фінансування заходів з ліквідації наслідків НС.

2. Система управління безпекою та захистом у НС в галузі.

3. Методи прогнозування масштабів НС.

Питання для самоконтролю

1. Як організується оповіщення та інформування населення у НС?

2. Сутність та особливості оперативного управління під час надзвичайних ситуацій.

3. Мета та загальна характеристика рятувальних та інших невідкладних робіт.

4. Які основні завдання спеціальної комісії з ліквідації НС?

5.Перелічте особливість ліквідації наслідків біологічної аварії, карантинні та інші санітарно-протиепідемічні заходи.

Література:

1. Михайлюк В.О. Цивільний захист: Навчальній посібник. – Миколаїв: УДМТУ, 2002.- ч.3: Цивільна оборона. - 155 с.

2. Національний стандарт України. Безпека у надзвичайних ситуаціях / ДСТУ 5058 : 2008, - Київ: Держспоживстандарт України, 2009. – С.17.

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2001р. №1557 «Про затвердження Плану реагування на надзвичайні ситуації державного рівня».

4. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 р. «Про затвердження Загального положення про спеціальну Урядову комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і Загального положення про спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру регіонального, місцевого та об’ єктового рівня».

5. Захист населення та територій від надзвичайних ситуацій. Том 1. Техногенна та природна небезпека / За загальною редакцією В.В. Могильниченка. – К: КІМ, 2007.

6. Осипенко С.І. Організація функціонального навчання у сфері цивільного захисту: навч. посіб. / С.І. Осипенко, А.В. Іванов – Київ, 2007.

 

ЗМІСТ

 

Лекція № 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек . . . . . . . . . . . . . . . . . 4

Лекція № 2 Застосування ризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку надзвичайної ситуації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

Лекція № 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20

Лекція № 4 Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та адміністративно-територіальних одиниць (АТО) у надзвичайних ситуаціях . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29

Лекція № 5 Природні загрози та характер їхніх проявів і дій на людей, тварин, рослин, обєкти економіки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .43

Лекція № 6. Управління силами та засобами об’єкта господарювання під час надзвичайної ситуації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57

 

 

для студентів о/з відділення спеціальності «Економіка підприємства»

 

 

Донецьк-2012

ТЕМА1 «РИНОК ПРАЦІ В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ»

План лекції:




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Карантинні та інші санітарно-протиепідеміологічні заходи | Теоретичні основи аналізу ринку праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.