МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розробник: к.е.н. Панченко Г.С.ЕКОНОМІКА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН КОСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ДонНТУ Теми рефератів 1.Фінансування заходів з ліквідації наслідків НС. 2. Система управління безпекою та захистом у НС в галузі. 3. Методи прогнозування масштабів НС. Питання для самоконтролю 1. Як організується оповіщення та інформування населення у НС? 2. Сутність та особливості оперативного управління під час надзвичайних ситуацій. 3. Мета та загальна характеристика рятувальних та інших невідкладних робіт. 4. Які основні завдання спеціальної комісії з ліквідації НС? 5.Перелічте особливість ліквідації наслідків біологічної аварії, карантинні та інші санітарно-протиепідемічні заходи. Література: 1. Михайлюк В.О. Цивільний захист: Навчальній посібник. – Миколаїв: УДМТУ, 2002.- ч.3: Цивільна оборона. - 155 с. 2. Національний стандарт України. Безпека у надзвичайних ситуаціях / ДСТУ 5058 : 2008, - Київ: Держспоживстандарт України, 2009. – С.17. 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2001р. №1557 «Про затвердження Плану реагування на надзвичайні ситуації державного рівня». 4. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 р. «Про затвердження Загального положення про спеціальну Урядову комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і Загального положення про спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру регіонального, місцевого та об’ єктового рівня». 5. Захист населення та територій від надзвичайних ситуацій. Том 1. Техногенна та природна небезпека / За загальною редакцією В.В. Могильниченка. – К: КІМ, 2007. 6. Осипенко С.І. Організація функціонального навчання у сфері цивільного захисту: навч. посіб. / С.І. Осипенко, А.В. Іванов – Київ, 2007.
ЗМІСТ
Лекція № 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Лекція № 2 Застосування ризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку надзвичайної ситуації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 Лекція № 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20 Лекція № 4 Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та адміністративно-територіальних одиниць (АТО) у надзвичайних ситуаціях . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 Лекція № 5 Природні загрози та характер їхніх проявів і дій на людей, тварин, рослин, обєкти економіки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .43 Лекція № 6. Управління силами та засобами об’єкта господарювання під час надзвичайної ситуації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
для студентів о/з відділення спеціальності «Економіка підприємства»
Донецьк-2012 ТЕМА1 «РИНОК ПРАЦІ В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ» План лекції:
|
||||||||
|