Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4. Форма держави

Теоретичні питання

1. Загальне поняття і елементи форми держави. Основні види форм держави (монократична, сегментарна, полікратична).

2. Поняття та види форм державного правління, їх характерні риси. Форма правління сучасної української держави.

3. Поняття та види державного устрою, їх характерні риси. Державний устрій сучасної української держави.

4. Поняття та види державного режиму. Характерні риси демократичного і тоталітарного режимів. Державний режим сучасної української держави.

 

Термінологічне завдання

Засвойте визначення понять: форма держави, форма державного правління, форма державного устрою, державний режим.

 

Методичне завдання

Складіть у зошиті схему видів форм держави за її елементами.

 

Практичне завдання

1. У відповідності з Конституцією Японії імператор є символом держави. Він призначає Прем’єр – міністра за поданням парламента з числа його членів. Прем єр – міністр призначає державних міністрів, більшість з яких повинно бути обрано з членів парламенту. Прем’єр – міністр і державні міністриутворюють Кабінет, який здійснює виконавчу владу. Імператор за порадою і схваленням Кабінету може розпустити нижню палату парламенту, яка в свою чергу може виразити вотум недовіри Кабінету. Визначте форму державного правління Японії.

2. У відповідності з Конституції Бразилії законодавча влада здійснюється Національним конгресом. Виконавча влада – Президентом Республіки, якому допомагають державні міністри, які призначаються і звільняються Президентом. Президент обирається населенням. Багато питань Національний конгрес може вирішувати тільки з санкції Президента. Нацональний конгрес має право імпичменту щодо Президента. Визначте форму державного правління Бразилії.

3. Проаналізуйте такі дані: “Швеція – держава, яка складається з 24 округів, в яких діють органи місцевого самоврядування, що обираються населенням на три роки. Діяльність цих органів контролюється губернаторами, які представляють центральну владу в округах”. Визначте, яку форму державного устрою має Швеція.

4. Австрія – держава, що складається з 9 земель, кожна з яких має конституцію, парламент, уряд. Визначте форму державного устрою Австрії.

 

Джерела для підготовки:

А. Нормативно-правові акти:

Конституція України.

Б. Спеціальна література:

Кашкин С.Ю. Политический режим в современном мире: понятие, сущность, тенденции развития. – М., 1993.

Курас І. Федерація чи унітарна держава? // Політика і час. – 1993. – № 6.

Оборотов Ю.Н. Современное государство. – Одесса, 1998.




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальної орієнтації | Методичне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.