МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Який підхід до типології держави ґрунтується на духовно-моральних і соціально-культурних факторах розвитку суспільства?2 (60). Запитання: Основні напрямки діяльності держави з вирішення задач, що стоять перед ними - це: 3 (61). Запитання: Яка ознака безпосередньо не відноситься до характеристики економічної функції держави? Тема: "МОДУЛЬ 2-Види функцій держави" (3)
1 (62). Запитання: Які фактори є вирішальними у визначенні спрямованості діяльності держави? 2 (63). Запитання: На які різновиди поділяються функції держави в залежності від видів державної влади? 3 (64). Запитання: За якою підставою функції держави поділяються на внутрішні і зовнішні? Тема: "МОДУЛЬ 2-Предмет загальної теорії держави і права" (1)
1 (65). Запитання: Яку теорію походження держави і права розробляли Арістотель, Р.Фільмер, Н.К.Михайлівський? Тема: "МОДУЛЬ 3-Недемократичний державно-правовий політичний режим" (1)
1 (66). Запитання: Який режим характеризується рівноправністю громадян, багатопартійністю, змінюваністю центральних і місцевих органів державної влади? Тема: "МОДУЛЬ 3-Демократичний державно-правовий політичний режим" (2)
1 (67). Запитання: Система методів та засобів здійснення політичної влади - 2 (68). Запитання: На які види поділяються держави за формою державно-правового політичного режиму? Тема: "МОДУЛЬ 3-Форма державно-правового політичного режиму" (1)
1 (69). Запитання: Тимчасове утворення самостійних держав для досягнення визначеної мети - Тема: "МОДУЛЬ 3-Конфедерація як державно-територіальний устрій" (1)
1 (70). Запитання: Чим федерація відрізняється від конфедерації? Тема: "МОДУЛЬ 3-Федерація як державно-територіальний устрій" (1)
1 (71). Запитання: Чим може бути обмежена влада монарха? Тема: "М4_Поняття права" (3)
1 (72). Запитання: Сукупність усіх діючих у даній державі юридичних норм - це 2 (73). Запитання: Право це - 3 (74). Запитання: Чиї інтереси відображає право Тема: "М4_Ознаки права" (3)
1 (75). Запитання: Право це - 2 (76). Запитання: Право це - 3 (77). Запитання: Право це - Тема: "М4_Праворозуміння" (2)
1 (78). Запитання: До якого підходу праворозуміння відноситься визначення: «Право - це система загальнообов'язкових, формально визначених, вихідних від держави і нею охоронюваних норм, що регулюють суспільні відносини»? 2 (79). Запитання: До якого підходу праворозуміння відноситься визначення: «Право - це система природних, невід'ємних прав, що існують незалежно від волі держави» ? Тема: "М4_Сутність права" (3)
1 (80). Запитання: Головна внутрішня, відносно стійка якісна основа права, котра відображає його природу і призначення в суспільстві - це 2 (81). Запитання: Які з перерахованих напрямків впливу права на суспільні відносини характеризують загальносоціальний аспект у сутності права? 3 (82). Запитання:
|
||||||||
|