МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сукупність ідей, теорій, концепцій, почуттів, емоцій, настроїв, у яких виражаються відносини людей до права що діяли, у діючому і бажаному - це2 (111). Запитання: Яка роль правосвідомості в правотворчій діяльності? 3 (112). Запитання: Носіями якого виду правосвідомості є вчені-юристи? Тема: "М4_Правова психологія" (4)
1 (113). Запитання: До якого структурного елемента правосвідомості відносяться почуття, правові переживання, емоції, настрої? 2 (114). Запитання: До елементів структури правосвідомості відносяться - 3 (115). Запитання: Яке явище характеризується цілеспрямованим, науковим розумінням права як цілісного соціального інституту 4 (116). Запитання: Негативно - зневажливе, відношення до права, законності і правопорядку - це Тема: "М4_Правові деформації" (4)
1 (117). Запитання: Назвіть види деформацій правосвідомості 2 (118). Запитання: Чим відрізняється правовий нігілізм від переродження правосвідомості? 3 (119). Запитання: Назвіть причину правового нігілізму в українському суспільстві 4 (120). Запитання: Засобом подолання правового нігілізму в українському суспільстві є Тема: "М4_Правова культура" (4)
1 (121). Запитання: Сукупність усіх цінностей, створених людиною в правовій сфері - це 2 (122). Запитання: Правову культуру суспільства характеризують: 3 (123). Запитання: Сукупність усіх цінностей, створенних людиною в правовій сфері - це: 4 (124). Запитання: Яка функція правової культури тісно пов'язана з теоретичною й організаторською діяльністю по формуванню правової держави? Тема: "М4_Правосвідомість 1" (3)
1 (125). Запитання: Яка роль правосвідомості в правореалізаційній діяльності? 2 (126). Запитання: Яка функція правосвідомості полягає в тому, що з її допомогою дається кваліфікація конкретним життєвим обставинам як юридично значимим? 3 (127). Запитання: Планомірний, керований, та систематичний процес впливу на свідомість людей з метою формування високого рівня правосвідомості і правової культури це: Тема: "М4_Правове виховання" (3)
1 (128). Запитання: Чи існують розходження між поняттями «правове формування особистості» і «правове виховання особистості»? 2 (129). Запитання: У чому полягає основна мета правового виховання особистості? 3 (130). Запитання: З яких елементів складається система правового виховання? Тема: "М4_Структура правового виховання" (3)
1 (131). Запитання: Які відомі вам види правовиховуючих форм? 2 (132). Запитання: Назвіть види засобів правового виховання 3 (133). Запитання: У чому полягає основна відмінність форм від засобів правового виховання? Тема: "М4_Норма права 1" (3)
1 (134). Запитання: Загальнообов'язкове, формально-визначене, структурно-організоване, державно-владне веління, що регулює суспільні відносини - це: 2 (135). Запитання:
|
||||||||
|