МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Від чого залежить чинність нормативного правового акта?Тема: "М5_Систематизація НПА" (3)
1 (88). Запитання: Діяльність, спрямована на вдосконалення та упорядкування законодавства - це: 2 (89). Запитання: Систематизації нормативних правових актів - це: 3 (90). Запитання: Діяльність з упорядкування та об'єднання нормативно-правових актів, приведення їх до певної системи - це: Тема: "М5_Кодифікація НПА" (3)
1 (91). Запитання: Вкажіть різновид систематизації нормативних правових актів, при якій вони поєднуються за галузевим критерієм у спеціальні збірники 2 (92). Запитання: Упорядкування юридичних норм у процесі правотворчості компетентними органами, коли чинні нормативні акти скасовуються, переробляються і складають єдину логічно узгоджену систему, побудовану на наукових принципах - це: 3 (93). Запитання: Які з перерахованих нормативно-правових актів відносяться до кодифікованих? Тема: "М5_Інкорпорація НПА" (3)
1 (94). Запитання: Впорядкування нормативно-правових актів без переробки їх змісту, що здійснюється поза правотворчим процесом - це: 2 (95). Запитання: Впорядковане об'єднання нормативно-правових актів шляхом видання компетентними органами збірників чинних актів - це: 3 (96). Запитання: Впорядкування нормативно-правових актів з переробкою їх змісту - це: Тема: "М6_Правовідносини" (3)
1 (97). Запитання: Суспільні відносини, які виникають відповідно до норм права і юридичних фактів , учасники яких наділені суб'єктивними правами і несуть юридичні обов'язки - це: 2 (98). Запитання: Які юридичні передумови виникнення правовідносин? 3 (99). Запитання: Як називаються правовідносини, в яких поіменно визначені всі учасники (носії суб'єктивних прав та носії юридичних обов'язків)? Тема: "М6_Класифікація правовідносин" (3)
1 (100). Запитання: За якою підставою правовідносини підрозділяються на регулятивні й охоронні? 2 (101). Запитання: У яких суб'єктів права одночасно виникає правоздатність і дієздатність? 3 (102). Запитання: Яка відмінність правовідносин від відносин, що виникають на основі норм моралі? Тема: "М6_Юридичний обов'язок та суб'єктивне право" (3)
1 (103). Запитання: Міра належної поведінки, забезпечена можливістю державного примусу, яку необхідно дотримуватись в інтересах уповноваженої особи - це: 2 (104). Запитання: Який елемент правовідносин включає: можливість певної поведінки уповноваженої особи; можливість вимагати певних дій від зобов'язаної особи; можливість примусового здійснення обов'язків шляхом звернення до компетентних органів держави? 3 (105). Запитання: Як називається право, що належить конкретній особі? Тема: "М6_Правосуб'єктність" (3)
1 (106). Запитання: Передбачена нормами права здатність особисто своїми діями набувати права й обов'язки - це: 2 (107). Запитання:
|
||||||||
|