Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. НАВЧАЛЬНА КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

*Поточне оцінювання самостійної роботи студентів здійснюється відповідно до Порядку оцінювання знань студентів КНЕУ імені Вадима Гетьмана з урахуванням вимог Болонської декларації (Наказ № 261 від 29.04.05 р. у редакції, затвердженій ухвалою Вченої ради КНЕУ імені Вадима Гетьманавід 28.05.09 р. протокол № 9) для освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за наступними об`єктами поточного контролю:

- систематичність та активність роботи на семінарських заняттях;

- виконання завдань для самостійного опрацювання;

- виконання модульних (контрольних) робіт.


 

Форми СРС Планові терміни виконання Форми контролю та звітності мак-на кількість балів
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
Перший семестр
І. Обов`язкові
За систематичність і активність роботи на семінарських заняттях
1.1. Підготовка до семінарських занять шляхом виконання домашніх завдань За розкладом семінарських занять Активна участь в семінарських заняттях
За виконання модульної (контрольної) роботи
1.2. Підготовка до модульної роботи шляхом вивчення та систематизації матеріалу, що виноситься на самостійну роботу Відповідно до графіку проведення модульних робіт Перевірка правильності виконання модульної роботи
За виконання завдань для самостійного опрацювання
1.3. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу шляхом підготовки конспекту заданих першоджерел (їх перелік визначений у списку літератури), а також нормативно-правових актів За розкладом індивідуальних годин Обговорення змісту конспекту заданих першоджерел
Разом за обов`язкові види СРС – 45
ІІ. Вибіркові
1.4. Написання реферату за заданою тематикою, оформлення схем, таблиць тощо Протягом семестру Обговорення (захист) реферату та розгляд інших підготовлених матеріалів 5
Разом балів за вибіркові види СРС- 5
Всього балів за СРС у І – му семестрі - 50
         

 


 

Види СРС Планові терміни виконання Форми контролю та звітності мак-на кількість балів
Другий семестр
І. Обов`язкові
За систематичність і активність роботи на семінарських заняттях
1.1. Підготовка до семінарських занять шляхом виконання домашніх завдань За розкладом семінарських занять Активна участь в семінарських заняттях
За виконання контрольних робіт
1.2. Підготовка до модульних (контрольних) робіт шляхом вивчення та систематизації матеріалу, що виноситься на самостійну роботу   Відповідно до графіку проведення модулів Перевірка правильності виконання контрольних робіт 10 (дві модульні роботи)
За виконання завдань для самостійного опрацювання
1.3. Опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу шляхом підготовки конспекту першоджерел (перелік визначений у списку літератури), а також нормативно-правових актів За розкладом індивідуальних годин Обговорення змісту конспекту заданих першоджерел
Разом за обов`язкові види СРС - 44
ІІ. Вибіркові
1.4. а) Підготування тез доповідей на наукову студентську конференцію; Відповідно до графіку проведення конференції; Розгляд письмової роботи, підготовленої на конференцію 5
б) Участь у роботі студентського наукового гуртка з «Теорії держави і права» У першому та другому семестрі Доповідь та участь у обговоренні
Разом балів за вибіркові види СРС- 5
Всього балів за СРС у ІІ-му семестрі- 50
           

 


 

Форми СРС Планові терміни виконання Форми контролю та звітності мак-на кількість балів
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Другий семестр
І. Обов`язкові
За виконання завдань для самостійного опрацювання
1.1. Виконання письмової домашньої роботи шляхом підготовки завдань Відповідно до графіку виконання індивідуальних завдань Перевірка правильності виконання завдань
За виконання контрольних робіт
1.2. Підготовка до модульних (контрольних) робіт шляхом вивчення та систематизації матеріалу, що виноситься на самостійну роботу Відповідно до графіку проведення модулів Перевірка правильності виконання контрольних робіт
Разом за обов`язкові види СРС - 20
ІІ. Вибіркові
1.3. а) Підготування тез доповідей на наукову студентську конференцію; Відповідно до графіку проведення конференції; Розгляд письмової роботи, підготовленої на конференцію 5
б) Участь у роботі студентського наукового гуртка з «Теорії держави і права» Протягом навчального року Доповідь
Всього балів за СРС у ІІ-му семестріне більше 20
           

ІV. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ

Поточний контроль знань студента є невід’ємною частиною всього навчального процесу і засобом виявлення ступеню засвоєння студентом програмного матеріалу. Поточний контроль роботи студента протягом семестру повинен:

- допомагати студентові в організації його роботи;

- привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу і підготовки до сприйняття наступних тем з програми дисципліни;

- виявити ступінь відповідальності студента та його ставлення до роботи, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму;

- стимулювати активність та інтерес студента у вивченні дисципліни;

- виявити обсяг, глибину і якість сприйняття студентом матеріалу, який вивчається;

- визначити недоліки і прогалини у знаннях та шляхи їх усунення;

- виявити рівень опанування навичками самостійної роботи.

Оцінювання поточної роботи студента в семестрі проводиться за трьома основними напрямками (об'єктами контролю):

1) виконання завдань та відповіді на семінарських заняттях;

2) виконання завдань для самостійного опрацювання;

3) виконання модульних завдань.

 

ДЛЯ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Теорія держави і права вивчається протягом 2-х семестрів із проміжним семестровим контролем у формі ПМК та підсумковим у формі іспиту, у зв`язку з цим у загальній підсумковій оцінці враховуються:

1. середній бал за результатами поточного контролю в усіх семестрах, в яких вивчалася дисципліна;

2. результати іспиту.

 

У першому семестрі поточна успішність оцінюється від 0 балів до 50 балів.

Об’єкти контролю:

1) виконання завдань та відповіді на семінарських заняттях - 30 балів;

„Ціна“ однієї теми складає – 5 балів (згідно з навчальним планом протягом першого семестру передбачається проведення 8 семінарських занять; (реальна їх кількість складає 7 занять). Студент отримує:

- 5 балів -відмінний рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; висока активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські заняття; відмінні результати виконання експрес-контролю;

- 4 бали - продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; середня активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські заняття; результати виконання експрес-контролю характеризуються наявністю незначних помилок;

- 3 бали – задовільний рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські заняття досить низька; результати виконання експрес-контролю характеризуються наявністю значних помилок;

- 2 бали – студент фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має поверхові уявлення про об’єкт вивчення, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні, має елементарні знання для виконання практичних завдань;

- 1 бал – студент володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що відтворюються студентом окремими словами чи реченнями з постійною допомогою викладача, вірно виконує лише фрагменти відповідних завдань;

- 0,5 балів – студент отримує за доповнення;

- 0 балів - незадовільний рівень знань, продемонстрований у відповідях і виступах на семінарських і практичних заняттях; не активність при обговоренні питань, що винесені на семінарські заняття; результати виконання експрес-контролю характеризуються наявністю грубих помилок або відсутністю відповідей.

Так як, тема „Виникнення та сутність держави розглядається на двох семінарських заняттях, то максимальна оцінка за одне заняття складає 2,5 бали (2,5 бали студент отримує за відмінний рівень знань; 2 бали – за добрий рівень знань, 1,5 бали – за задовільний рівень знань; 1 бал; 0,5 бали та 0 балів – за незадовільний рівень знань.

 

2) виконання самостійних завдань – 10 балів;

Протягом семестру студенти отримують 5 обов’язкових завдань для самостійного опрацювання та вибіркові завдання (див. карти самостійної роботи).

Належне виконання кожного з обов’язкових завдань оцінюється в 1 бал. Студент отримує:

1 балів - за повне і безпомилкове виконання завдань для самостійного опрацювання;

0,5 бали – за повне виконання завдань для самостійного опрацювання при наявності декількох помилок або безпомилковому, але неповному виконанні таких завдань;

0 балів - за невиконання завдань або при наявності у виконаному завданні більше 70 відсотків помилок.

3) виконання однієї модульної контрольної роботи (оцінці підлягають теоретичні знання та практичні навики, яких набули студенти) – 10 балів.

Модульна контрольна робота є видом проміжного контролю і проводиться у формі відповідей на проблемні запитання, які надають можливість перевірити рівень теоретичної та практичної підготовленості студентів. Модульний контроль має на меті перевірку знань студентів за блоками тем програми з дисципліни “Теорія держави і права”. Контрольна робота проводиться під час семінарських занять.

Оскільки шкала оцінювання знань студентів передбачає відповідно «10-8-6-0 балів», оцінювання контрольних робіт може здійснюватися за наступною шкалою.

Вид завдання Кількість балів Критерії оцінки відповіді
Проблемне або тестові завдання   10 балів Студент виявив високий – відмінний – рівень підготовленості - правильно розв’язав проблемне завдання: надав відповіді, які за обсягом і змістом є достатніми для розв’язання поставленої проблеми
8 балів Студент виявив середній – добрий - рівень – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, однак вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей тощо.
6 балів Студент вивив достатній – задовільний - рівень – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, однак вона не є аргументованою; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових доктрин тощо; недостатньо використані юридичні категорії, що свідчить про наявність прогалин у знаннях студента; робота викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень.
  0 балів Студент виявив недостатній – незадовільний - рівень підготовленості – не відповів на поставлене запитання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни.

Приклад проблемного завдання:

Визначте суб’єктів офіційного тлумачення норм права в Україні.

Приклад тестових завдань:




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З дисципліни | Яка теорія походження держави пов’язує виникнення держави з поділом праці і виділенням управління як специфічного виду діяльності, яким займається елітарна група?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.