МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зразок екзаменаційного білетаДля денної форми навчання:
Для заочної форми навчання:
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ПИСЬМОВОМУ ІСПИТІ До складу кожного білета входять 6 питань (для денної форми навчання) чи 10 питань (для заочної форми навчання), які мають узагальнений комплексний характер. Відповідь на кожне питання білета оцінюється окремо з диференціацією в 5(10), 4(8), 3(6), 2(0) балів. Відповідь на кожне з питань білета оцінюється в: 10 балів - якщо відповідь студента відповідає високому – відмінному – рівню підготовленості. Вона містить повне, розгорнуте, правильне та обґрунтоване викладення матеріалу. Містить аналіз змістовного матеріалу, порівняння різних поглядів на дану проблему, самостійні висновки студента, формулювання та аргументацію його точки зору. Відповідь містить, поряд із теоретичним матеріалом, фактичні дані (статистичні, результати судової практики тощо), їх оцінку та порівняння. Матеріал логічно і граматично правильно викладено. 8 балів – якщо відповідь студента відповідає середньому - доброму - рівню підготовленості – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, проте вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей тощо. 6 балів - відповідьстудента відповідає достатньому – задовільному - рівню підготовленості – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, проте вона не є аргументованою; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових доктрин тощо; недостатньо використані юридичні категорії, що свідчить про наявність прогалин у знаннях студента; робота викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень. 0 балів – відповідь студента відповідає недостатньому - незадовільному - рівню підготовленості – якщо студент не відповів на поставлене запитання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни. Загальне підсумкове оцінювання знань студентів денної форми навчання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи в двох семестрах із розрахунку середнього балу (в діапазоні від 0 до 50 балів) та результатів письмового іспиту (не менше 60 і не більше 100 балів) за 100-бальною системою з подальшим переведенням в традиційну систему за 4-бальною шкалою та шкалою ECTS для фіксації оцінки в нормативних документах. Загальне підсумкове оцінювання знань студентів заочної форми навчання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи із розрахунку середнього балу (в діапазоні від 0 до 20 балів) та результатів письмового іспиту (не більше 100 балів) Переведення даних 100 – бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється у такому порядку:
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|