Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зразок екзаменаційного білета

Для денної форми навчання:

Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана   Спеціальність: Правознавство Навчальний предмет: ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА   Екзаменаційний білет № Х Дайте відповіді на запитання:   1. Визначте поняття «держава». 2. Психологічна теорія походження держави: загальна характеристика. 3. Охарактеризуйте види суверенітету. 4. Визначте ознаки правовідносин. 5. Офіційне та неофіційне тлумачення норм права: порівняльна характеристика. 6. Охарактеризуйте правову систему України.   Затверджено на засіданні кафедри теорії та історії держави і права (протокол № __ від ______ р.  
Екзаменатор   _________________________
Керівник секції   _________________________
Зав. кафедри теорії та історії держави і права   _________________________

 

Для заочної форми навчання:

 

Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана   Спеціальність: Правознавство Навчальний предмет: ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА   Екзаменаційний білет № Х Дайте відповіді на запитання: 1. Визначте поняття «держава». 2. Психологічна теорія походження держави: загальна характеристика. 3. Охарактеризуйте види суверенітету. 4. Норма права та нормативно-правовий акт: їх співвідношення. 5. Диспозиція: загальна характеристика. 6. Офіційне та неофіційне тлумачення норм права: порівняльна характеристика. 7. Надайте характеристику суб’єктивній стороні правопорушення. 8. Визначте ознаки правовідносин. 9. Види юридичної техніки. 10. Охарактеризуйте правову систему України.   Затверджено на засіданні кафедри теорії та історії держави і права (протокол № __ від ______ р.  
Екзаменатор   _________________________
Керівник секції   _________________________
Зав. кафедри теорії та історії держави і права   _________________________

 

 


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ НА ПИСЬМОВОМУ ІСПИТІ

До складу кожного білета входять 6 питань (для денної форми навчання) чи 10 питань (для заочної форми навчання), які мають узагальнений комплексний характер. Відповідь на кожне питання білета оцінюється окремо з диференціацією в 5(10), 4(8), 3(6), 2(0) балів. Відповідь на кожне з питань білета оцінюється в:

10 балів - якщо відповідь студента відповідає високому – відмінному – рівню підготовленості. Вона містить повне, розгорнуте, правильне та обґрунтоване викладення матеріалу. Містить аналіз змістовного матеріалу, порівняння різних поглядів на дану проблему, самостійні висновки студента, формулювання та аргументацію його точки зору. Відповідь містить, поряд із теоретичним матеріалом, фактичні дані (статистичні, результати судової практики тощо), їх оцінку та порівняння. Матеріал логічно і граматично правильно викладено.

8 балів – якщо відповідь студента відповідає середньому - доброму - рівню підготовленості – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, проте вона є неповною, не містить усіх необхідних відомостей про предмет запитання; є не зовсім правильною: наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, закономірностей тощо.

6 балів - відповідьстудента відповідає достатньому – задовільному - рівню підготовленості – якщо студент дав відповідь на поставлене завдання, проте вона не є аргументованою; не містить аналізу відповідних теорій, концепцій, наукових доктрин тощо; недостатньо використані юридичні категорії, що свідчить про наявність прогалин у знаннях студента; робота викладена з порушенням логіки подання матеріалу, містить багато граматичних, грубих стилістичних помилок та виправлень.

0 балів – відповідь студента відповідає недостатньому - незадовільному - рівню підготовленості – якщо студент не відповів на поставлене запитання, або відповідь є неправильною, не розкриває сутності питання або допущені грубі змістовні помилки, які свідчать про відсутність знань у студента, або їх безсистемність та поверховість, невміння сформулювати думку та викласти її, незнання основних положень навчальної дисципліни.

Загальне підсумкове оцінювання знань студентів денної форми навчання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи в двох семестрах із розрахунку середнього балу (в діапазоні від 0 до 50 балів) та результатів письмового іспиту (не менше 60 і не більше 100 балів) за 100-бальною системою з подальшим переведенням в традиційну систему за 4-бальною шкалою та шкалою ECTS для фіксації оцінки в нормативних документах.

Загальне підсумкове оцінювання знань студентів заочної форми навчання здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи із розрахунку середнього балу (в діапазоні від 0 до 20 балів) та результатів письмового іспиту (не більше 100 балів)

Переведення даних 100 – бальної шкали оцінювання в 4-х бальну та шкалу за системою ECTS здійснюється у такому порядку:

Кількість балів за шкалою оцінювання що використовується в КНЕУ Оцінка за національною шкалою Оцінка за шкалою ECTS
0 – 20 2 (незадовільно) з обов`язковим повторним вивченням дисципліни F
21 – 59 2 (незадовільно) з можливістю повторного складання FX
60 –65 3 (задовільно) Е
66-69 3 (задовільно) D
70 – 79 4 (добре) С
80 - 89 4(добре) В
90 – 100 5 (відмінно) А

 


СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок оцінювання студентів заочної форми навчання | Основна література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.