Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Main Literature

1.“New English File” by Clive Oxenden, Christina Latham- Koenig, Paul Seligson. Pre-Intermediate. Oxford University Press, 2010.

2. “Inside out” by Sue Kay and Vaugham Jones. Pre-Intermediate. Macmillan. Publishers Limited 2011.

 

Additional Literature:

3.” Brush up your English” Романович А.Ю. Михаилов Е.Д. Издательство”Зебра Е”, Москва2008

4.“Grammar in Use” by R. Murphy. Third edition. Intermediate level, Cambridge University Press

 

HAND-OUT Discipline: English as a foreign language Lexical theme: My school days. Level: Pre-Intermediate Grammar: : Modal verbs Credits: 2 Practical lesson 11 Teacher: Sariyeva Aida Kamzaevna

Warming up. Read and translate the saying, give equivalents in Kazakh / Russian. “Knowledge itself is power”.

GRAMMAR:Modal verbs. Can/could, must, have to

Use Can/could + Infinitive to talk about permission. Eg.You can use a dictionary during the exam. Use Must+ Infinitive to talk about rules and obligations. Eg. You must turn off your mobile phones before coming into class. UseHave to + Infinitiveto talk about rules and obligations or to say something is necessary. Eg. We don’t have to wear a uniform at this school. You can use mustn’t or can’t to talk about rules. Eg. You mustn’t park here. You can’t smoke here.  

 

1.Complete the sentences with have to, don’t have to, or mustn’t.

a) You _____touch those animals. They are dangerous.

b) We _____ take the bus to school. It’s too far to walk.

c) The concert is free. You _____ pay.

d) In Britain you ____ drive on the left.

e) We _____ to study tomorrow. It’s a holiday.

 




Переглядів: 257

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Useful expressions | Correct the mistake in each sentence.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.