Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Main Literature

1.“New English File” by Clive Oxenden, Christina Latham- Koenig, Paul Seligson. Pre-Intermediate. Oxford University Press, 2010.

2. “Inside out” by Sue Kay and Vaugham Jones. Pre-Intermediate. Macmillan. Publishers Limited 2011.

Additional Literature:

3.” Brush up your English” Романович А.Ю. Михаилов Е.Д. Издательство”Зебра Е”, Москва2008

4. “Grammar in Use” by R. Murphy. Third edition. Pre-Intermediate level, Cambridge University Press, 2009

 

HAND-OUT Discipline: English as a foreign language Lexical theme: Health. At the doctor’s Level: Pre-Intermediate Grammar: : should/ shouldn’t Credits: 2 Practical lesson 20 Teacher Sariyeva Aida Kamzaevna  

 

Warming up. Read these sayings and give similar ones in your language. “Health is the greatest wealth”. "Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise”

GRAMMAR: should/ shouldn’t + Infinitive

Use should + Infinitive to give somebody advice or to give an opinion. Eg. You should cut your hear. ( I think it would be good idea.) 1. My clothes are dirty. I should wash them. 2.You look tired. You should go to bed.   We often use should with I think/ I don’t think/ Do you think… I think the government should do more to improve education. I don’t think you should work hard. “Do you think Ishould apply for this job?” “Yes, I think youshould.”

 

1 Complete the sentences with should / shouldn’t+ verb. / relax, wear, study ,go, walk/

1. You ______ jacket. It’s quite cold today.

2. I ______ tonight. I have an exam tomorrow.

3. She______ more. She’s very stressed.

4. People ______so fast when it’s raining.

5. You_____ to bed early tonight. You look very tired.

 




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Look at the picture and choose the right sentence to describe it. | Grammar exercise. Choose the correct answer.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.