МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LISTENINGFor listening you should get 32%. Time limit 7 min. Listen to the text [1.T.7.12]. Give T (true) or F (false) answers - 2 min., 9% (3%x3)
2. Answer the questions according to the text – 2 min., 9% (3%x3)
1. Who is the most negative about English words used in their language? 2. Who says that their own language is dominant in one particular field? 3. Who mentions a language which doesn`t use English words for many modern inventions?
3. Retell the text - 3 min., 14% (1%x14 sentences)
Note: max threshold transferred to the next level If% proficiency reaches a positive minimum, the student is transferred to a lower level
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|