Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка рівня знань на екзамені

Оцінка "відмінно" студент має систематичні та глибокі знання програмного матеріалу, вміє без помилок виконувати практичні завдання, які передбачені програмою курсу, засвоїв основну й ознайомився з додатковою літературою, викладає матеріал у логічній послідовності, робить узагальнення і висновки, наводить практичні приклади у контексті тематичного матеріалу,

Оцінка "добре" студент повністю засвоїв програмний матеріал, знає основну літературу, вміє виконувати практичні завдання, викладає матеріал у логічній послідовності, робить певні узагальнення узагальнення і висновки, але не наводить практичних прикладів у контексті тематичного теоретичного матеріалу або допускає незначні помилки у формулюванні термінів, категорій, невеликі арифметичні помилки у розрахунках при вирішенні практичних завдань.

Оцінка "задовільно" - студент засвоїв матеріал не в повному обсязі, дає не повну відповідь на поставлені теоретичні питання, допускається грубих помилок при розв'язанні практичного завдання.

Оцінка "незадовільно" - студент не засвоїв програмний матеріал, дає неправильні відповіді на поставлені теоретичні питання, не вміє або неправильно виконує розрахунки при розв'язанні практичних завдань.

 

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ЗМІСТОВНИХ МОДУЛІВ

Модуль 1.

1. Потенціал підприємства як економічна категорія.

2. Класифікація видових проявів потенціалу підприємства.

3. Структура потенціалу підприємства.

4. Загальні підходи щодо формування потенціалу підприємства.

5. Основні фактори та передумови формування та розвитку потенціалу підприємства.

6. Потенціал підприємства як економічна система.

7. Сутність та рівні конкурентоспроможності потенціалу підприємства

8. Чому доречно потенціал підприємства розглядати як відкриту економічну систему?

9. Як діє закон синергії в процесі реалізації потенціалу підприємства.

10. Що означає Парето-ефективність потенціалу підприємства.

11. Поясніть на прикладі що означає альтернативність елементів потенціалу підприємства в процесі його формування.

12. Особливості потенціалу як об'єкта оцінки.

13. Вартість та її модифікації.

14. Загальна характеристика методичного інструментарію оцінки потенціалу підприємства.

15. Основні методичні підходи до оцінки вартості потенціалу підприємства.

16. Принципи оцінки потенціалу підприємства.

17. Інформаційне забезпечення оцінки і прогнозування економічного потенціалу підприємства.

18. Тестові завдання




Переглядів: 252

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОРМИ І МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ | Модуль 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.