Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи навчання

Навчальна програма курсу передбачає наступні форми навчання:

Лекційні заняття. Лекція являє собою органічну єдність методу і форми навчання. Мета лекції – формування орієнтаційної основи для подальшого засвоєння студентами учбового матеріалу. Її тематика, зміст повинні відповідати навчальній та робочій програмі з дисципліни «Фінансове право». Вона залучає студентів до процесу уважного слухання, візуального спостереження допоміжних засобів, конспектування і одночасно являє собою цілісне, закінчене навчальне заняття. При проведенні лекційного заняття потрібно обов’язково звернути увагу на перелік базової та додаткової літератури, максимально точно і повно освітити теоретичні питання, навести приклади.

Семінарські заняття призначені для поглибленого вивчення дисципліни. Головна мета – розвиток уміння, навички розумової праці, творчого мислення, уміння використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань. Семінарські заняття дають змогу донести до аудиторії потрібні знання, перевірити їх засвоєння, проаналізувати здатність тлумачити та застосовувати студентами норми законодавства.

Самостійна робота студентів – це активна діяльність студентів, яка направлена на визначення індивідуальних підходів та методів для вивчення дисциплін. Це планована робота студентів, яка виконується за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його безпосередньої участі, тобто у поза аудиторний час. При цьому студенти формують уміння та навички проводити дослідження навчальних проблемних питань в літературних та наукових джерелах, складати структурні логічні схеми, самостійні опорні конспекти, проекти правових документів, виконувати контрольні тести, та інше.

Індивідуальна робота є формою навчального процесу, яка передбачає створення умов для найповнішої реалізації творчих можливостей студентів через індивідуально-спрямований розвиток їх здібностей, науково-дослідну роботу і творчу діяльність. Підготовка та виконання завдань індивідуальної роботи сприяють самостійному, логічно витриманому викладенню думки, формуванню аргументованих висновків, правильному застосуванню відповідних нормативно-правових норм.

Консультація – один із видів навчальних занять (індивідуальні або групові), який проводиться з метою отримання студентом відповіді на окремі питання та для пояснення певних теоретичних положень нормативно-правових актів чи особливостей застосування норм законодавства.




Переглядів: 217

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.