Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначити правильне написання виразу

y=tg23,lx-5(x+2).

A) у:=sqr(sin(3.1*x)/cos(3.1*x)-5*(x+2);

Б) у:=sqr(sin(3.1*x)/cos(3.1*x))-5(x+2);

B) у:=sqr(sin(3,l*x)/cos(3,l*x)}-5*(x+2);

Г) y:=tg(3.1*x)^2-5*(x+2);

Д)y:=sqr(sin(3.1*x)/cos(3.1*x))-5*(x+2).

2. Визначити правильне написання виразу , якщо х>0.

A) y:=sqrt(sqr(x)+7.2)-exp(8*ln(x));

Б) y:=sqrt(sqr(x)+7,2)-exp(8*ln(x));

B) y:=sqrt(x*x+7.2)-exp(81n(x));

Г) y:=sqrt(x^2+7,2)-x^8;

Д) y:=sqrt(x*x+7.2)-x^8.

3. Визначити правильне написання виразу , якщо х >0.

A) y:=2.5*x^7-tg(x);

Б) y:=2,5*exp(7*ln(x))-sin(x)/cos(x);

B) y:=2.5*x^7-sin(x)/cos(x);

Г) y:=2.5*exp(7*ln(x))-tg(x);

Д) y:=2.5*exp(7*ln(x))-sin(x)/cos(x).

4. Визначити правильне написання виразу , якщох>0.

A) y:=ln(x)/ln(3)-3,7*sin(x*x)/cos(x*x);

Б) y:=ln(x)/ln(3b3.7*sin(x*x)/cos(x*x);

B) y:=ln(x)/ln(3)-3.7*sin(x^2)/cos(x^2);

Г) y:=log(x)/3-3.7*sin(x*x)/cos(x*x);

Д) y:=ln(x)/ln(3)-3-7*tg(x*x);

5. Визначити правильне написання виразу

A) y:=-8.4*sin(x)/cos(x)-exp(2*x);

Б) y:=-8,4*sin(x)/cos(x)-exp(2*x);

B) y:=-8,4*tg(x)-exp(2*x);

Г) y:=-8.4*sin(x)/cos(x)-exp(2x);

Д) y:=8.4*sin(x)/cos(x)-exp(2*x).

6. Визначити неправильне написання виразу

А) у:=ln(abs(x))/ln(6)-sin(9.9*sqr(x))/cos(9.9*x*x);

Б) у:=ln(abs(x)}/In(6)-sin(9.9*x*x)/cos(9.9*x*x);

В) у:=lg(abs(x))/6-sin(9.9*x)/cos(9.9*x);

Г) у:=ln(abs(x))/ln(6)-sin(9.9*x*x)/cos(9.9*sqr(x));

Д) у:=ln(abs(x))/ln(6)-sin(9.9*sqr(x))/cos(9.9*sqr(x)).

7. Визначити неправильне написання виразу

A) у:=(sin(3.1*x)/cos(3.1*x))*(sin(3.1*x)/cos(3.1*x))-5*(x+2);

Б) у:=sqr(sin(3.1*x)/cos(3.1*x))-5*(x+2);

B) у:=sqr(sin(3.1*x)/cos(3.1*x)b5(x+2);

Г) у:=sin(3.1 *x)/cos(3.1 *x)*sin(3.1 *x)/cos(3.1 *x)-5*(x+2);

Д) у:=(sin(3.1 *x)/cos(3.1 *x))*sin(3.1*x)/cos(3.1 *x)-5*(x+2).

8. Визначити неправильне написання виразу , якщо х>0.

A) у := ln(x)/ln(3)-3.7*sin(sqr(x))/cos(x*x);

Б) у := ln(x)/ln(3)-3,7*sin(x*x)/cos(x*x);

B) у := ln(x)/In(3)-3.7*sin(x*x)/cos(x*x);

Г) у := ln(x)/ln(3)-3.7*sin(sqr(x))/cos(sqr(x));

Д) у := ln(x)/In(3)-3.7*sin(x*x)/cos(sqr(x)).

9. Визначити неправильне написання виразу ,якщо х >0.

A) у := sqrt(sqr(x)+7,2)-exp(8*ln(x));

Б) у := sqrt(sqr(x)+7.2)-exp(8*ln(x));

B) у := sqrt(x*x+7.2)-exp(8*ln(x));

Г) у := sqrt(sqr(x)+7.2)-sqr(sqr(x)*sqr(x));

Д) у := sqrt(sqr(x)+7.2)-sqr(x)*sqr(x)* sqr(x)*sqr(x).

10. Яке значення виразу 9 + 777 div 10 mod 5-1?

А)0; Б)10; В)3; Г)4; Д)8.

11. Яке значення виразу 5+2312 mod 10*10 div 4-2?

А)8; Б)12; В)3; Г)2; Д)10.

12. Яке значення матиме вираз 3*(4*b-a)/2+24/(2*b), якщо а=8, b=3 ?

А) 10; Б) 12; В)-24; Г) 6; Д)11.

13. Яке значення матиме вираз 3*(15*b-a)/2+25/5*b, якщо а=5,b=1?

А) 20; Б) 25; В) 30; Г) 15; Д) 10.

14. Яке значення матиме вираз 4*(3*b-2*a)/2+25/b*2, якщо а=5, b=5 ?

А)25; Б) 20; В) 30; Г) 15; Д) 10.

15. Яке значення матиме вираз 5*(3*b+3*a)/10+25/b*2, якщо а=5 , b=5 ?

А)15; Б) 20; В) 30; Г)25; Д)35.

16. Яке значення матиме вираз 5*(4*b+3*a)/10+25/b*2, якщо а=0 , b=5 ?

А)19; Б) 20; В) 0; Г) 10; Д) 18.

17. Яке значення матиме вираз 5*(3*b+3*a)/10+30/(b*2), якщо а=5 , b=5?

А)16; Б) 20; В) 18; Г) 15; Д) 19.

18. Яке значення матиме вираз 2*(2*b+5*a)/5+30/(b*2), якщо а=4 , b=5?

А)15; Б) 20; В) 11; Г) 16; Д)25.

 

19. Яке значення виразу 2 + 2016 mod 100 div 10 ?

А)5; Б) 2; В) 16; Г) 20; Д)3.

20. Яке значення виразу 3215 div 100 mod 10 * 2?

А)2; Б) 32; В) 15; Г) 4; Д) 7.

21. Яке значення виразу 2211 div 100 * 10 mod 100-2?

А)19; Б) 20; В) 9; Г) 18; Д) 17.

22. Яке значення виразу 30 ~ 28 mod 10 div З?

А)28; Б) 30; В) 0; Г)2; Д)29.

23. Яке значення виразу 3472 div 100 div 10 * 2?

А)6; Б) 8; В) 4; Г)2; Д) 5.

24. Яке значення виразу 2 + 1257 div 100 div 10?

А)1; Б)3; В) 2; Г) 0; Д) 5.

25. Яке значення виразу 258 div 10+10 div 5?

А)25; Б) 7; В) 58; Г) 60; Д) 27

26. Яке значення виразу 1 + 4922 mod 10 * 10 div 5?

А)1; Б) 9; В) 5; Г)2; Д) 7.

27. Яке значення виразу 8 + 3436 div 10 mod 10?

А)10; Б) 4; В) 43; Г) 11; Д) 13.

28. Яке значення виразу 6 + 346 div 10 mod 5?

А)10; Б)0; В) 5; Г) 6; Д) 8.

29. Яке значення виразу 2 + 2319 mod 100 div 10?

А) 2; Б)3; В) 16; Г)20; Д) 7.

30. Яке значення виразу 8241 div 100 mod 10*2?

А) 15; Б) 32; В) 4; Г)2; Д) 5.

31. Які з наведенихзаписів чисел не правильні:

а) 13 б) –7,1 в) 0.2-9E г) 0.44E-3 д) 0,7+8

32. Для кожної з функціївиберітьправильнувідповідь:

1) TRUNC(7.8) 4) SUCC(120)

2) ROUND(5.7) 5) ODD(18)

3) FRAC(-1.6) 6) PRED(17)

a) false б) true в) 7 г) 16 д) –0.6 е) 6 є) 121 ж) 8 з) 5

 

 




Переглядів: 1111

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спільні завдання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.