МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначите основні задачі маркетингових досліджень ринку упакування.Тема 1 : «Зміст і види маркетингових досліджень» 1. Обґрунтуйте необхідність проведення маркетингових досліджень ринку упакування фірмою "Блиц-Информ". 2. Визначите мету маркетингових досліджень ринку упакування. 3. Визначите основні задачі маркетингових досліджень ринку упакування. 4. Визначите напрямки, по яких було проведено фірмою "Блиц-Информ" маркетингове дослідження. 5. Яким чином фірмою "Блиц-Информ" було організоване проведення маркетингових досліджень. Назвіть переваги і недоліки такої організації.
1.Обґрунтуйте необхідність проведення маркетингових досліджень ринку упакування фірмою "Блиц-Информ". Оскільки АТ "Видавництво "БЛІЦ-ІНФОРМ" планувало випустити на вітчизняний ринок потужного виробника високоякісної упаковки з картону, (так як упаковка є додатковим стимулюванням збуту будь-якого товару). Запланувало будівництво заводу і детально розробило його проект. То проведення маркетингового дослідження цього ринку є раціональною необхідністю. Оскільки інформація про конкурентів, про смаки споживачів, про цінові фактори на ринку, про загальну ситуацію на ринку,є головною зброєю нового підприємства, що тільки виходить на ринок, адже воно зможе проаналізувати всі недоліки та позитивні сторони конкурентів,та вистроїти таку цінову,маркетингову,фінансову політику, що дозволить підприємству зайняти стійку позицію на ринку та отримати гарний прибуток. 2.Визначите мету маркетингових досліджень ринку упакування.
Визначите основні задачі маркетингових досліджень ринку упакування. Основними задачами маркетингових досліджень ринку упакування є: - розробка системи заходів щодо стимулювання робітників виробництва(система мотивації,проведення корпоративних заходів) - розширення асортименту
4.Визначите напрямки, по яких було проведено фірмою "Блиц-Информ" маркетингове дослідження. Напрямки по яким було здійснено маркетингове дослідження :
5.Яким чином фірмою "Блиц-Информ" було організоване проведення маркетингових досліджень. Назвіть переваги і недоліки такої організації. АТ "Видавництво "БЛІЦ-ІНФОРМ" провело дослідження власним відділом маркетингу споживачів видавництва "БЛІЦ-ІНФОРМ". Це є перевагою, оскільки підприємство не зазнало додаткових витрат на оплату праці найманих працівників, а також збереження конфіденційності. Проводилися як кабінетні так і польові дослідження, і кожного виду такої організації є свої переваги та недоліки. Щодо кабінетних досліджень-вони використовують вторинну інформацію і є достатньо дешевими, але негативним може бути те що інформація вже не відображати реальну ситуацію, чи сфабрикованою конкурентами. Польові дослідження-в них використовуються первинна інформація, що дає змогу швидко ознайомитися з конкретними вимогами ринку, правилами торгівлі порядками, методами збуту, поведінкою споживачів, цінами, але такий вид досліджень є достатньо коштовним, потребує наявності кваліфікованого персоналу, часові витрати.
|
||||||||
|