МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація.В основу покладені хімічні та структурні ознаки за якими всі мінерали поділяються на наступні 10 класів: 1. Силікати. Включають Si O2 ( 0,25% всіх мінералів ). 2. Карбонати,соли кислоти Н2 С О3. 3. Оксиди, окисли гідроксильної групи. 4. Сульфати,соли кислоти H2 S O4 . 5. Сульфіди, соли сірководневої кислоти 6. Фосфати, соли фосфорної кислоти H3P O4. 7. Нітрати, солі азотної кислоти HNO3. 8. Галоїді ( хлориди) соли соляної кислоти H Cl 9. Органічні сполуки. 10. Самородні елементи; прости речовини із одного хімічного елемента. Форми знаходження. Природні сполучення мінералів у вигляді зерен чи кристалів називаються мінеральними агрегатами. Найтиповішими з їх е таки:друзи, конкреції, жеоди,ооліти, дендрити, сталактити і сталагміти. Порядок виконання роботи. 2.1. Для 2-3 зразків мінералів,що приведені в завданні,з використанням наявних в лабора- торії кафедри приладів, інструментів, таблиць та довідкової літератури, визначити наступні їх властивості: щільність, твердість, риску, спайність,колір, блиск. 2.2. Використовуючи отримані результати , таблиці та довідкову літературу, визначити наступні їх характеристики:тип, клас, хімсклад, структуру, походження,форми залягання, використання у будівництві. 2.3. Отримані результати представити у виді таблиці №1 Таблиця 1.
Оформлення звіту. 1.Мета. 2.Основні теоретичні відомості ( за структурою опису роботи ). 3. Таблиця 1. властивостей. 3 Висновки ( генезис та визначення основних властивостей ). - 4. Контрольні питання. 1. Поняття : мінералогія, мінерал. 2. Характеристика ендогенних процесів. 3. Характеристика екзогенних процесів. 4. Характеристика метаморфічних процесів. 5. Породоутворюючі мінералі. 6. Структура мінералів ( сингонії). 7. Хімічний склад деяких породоутворюючих мінералів. 8 . Фізико-хімічні властивості мінералів,їх визначення. 9. Фактори, що впливають на ф.-х. властивості. 10. Класифікація мінералів. 11. Форми знаходження мінералів в природі,їх характеристика.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 2. МАКРОСКОПІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ГІРСЬКИХ ПОРІД ( г.п. ). Мета: макроскопічне визначення основних властивостей зразків гірських порід (г.п.). Короткі теоретичні відомості. Гірські породи-природні мінеральні агрегати певного складу та будови, які утворюються в земній корі або на іі поверхні в результаті різноманітних геологічних процесів.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|