МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок виконання роботи.1. Заповнити різальне кільце приладу грунтом і обережно пермістити його в гумову оболонку яку потім закріпити до обох штампів.Встановити прозору камеру,зібрати прилад і наповнити камеру водою. 2. Створити бічний тиск води σ2 гирями через плаваючий поршень.Зривноважити діючу на шток виштовхуючи силу води і тертя в сальнику з вагою тяг і вантажноі платформи. Після стабілізації ущільнення грунту заміряти індикатором вертикальну деформацію зразка за рахунок всебічного обтиснення. 3. До штоку ступенями прикласти вертикальне навантаження N.Значення ступеня приймати таким, щоб виникаючий тиск q складав приблизно 0,01; 0,02 або 0,05 МПа. Кожний ступень Витримувати до виникнення умовноі стабілізацїі деформації, коли приріст ії не превищу- ватиме 0,01мм/хв.Для кожного ступеня заміряти кінцеву вертикальну деформацію S (рис. 7.2.)І визначити відносну вертикальну деформацію εz , площу поперечного перерізу зразка А і дДатковій до σ2 вертикальний тиск q за формулами: εz = S/h1 ; A=A0 /( 1- εz ); q=N/A, 4. Грунт завантажити до руйнування, яке відбуваеться внаслідок зсуву по похилій площадці, або, коли досягаеться εz=0,15. Отримані дані занести до журналу. Прилад розвантажити та розібрати в зворотньому порядку. 5. Побудувати графік залежності εz від q (рис.7.3,а), за яким знайти q1k,q1 (на приблизно прямолінейной ділянці ) та відповідне значення ε1z . Якщо не отримана вертикальна ділянка,напруження q11kвідповідае ε1k=0,15. Розрахувати модуль деформації при трьохосевому стиснені, як Е1 =q1 / ε1z .
Рис. 7.2. Схеми напружного стану при трьохосьовому стисканні в стабілометрі. h1 – висота зразка після обтиснення всебічним тиском σ2 ; А0 –площа поперечного перерезу зразка до початку випробування ( внутрішня площа кільця ); N-сумарне значення ступеня навантаження. . 6. Повторити операції, описані в пп..1-5, для більшого значення σ112, використовуючи іншу Пробу грунту з того ж моноліту. а)
б) Рис.7.3. Графіки трьохосьового випробування грунту: а-залежність εz = f (q) ; 1-крива при боковому тиску σ12; 2-крива при боковому тиску σ112 ;б-кола Мора.
7. Побудувати граничні кола напружень (кола Мора) і провести до них загальну дотичну (рис.7.3.б), яка характеризує умови граничної рівноваги при зсуву. Ця пряма аналогічна діаграмі зсуву в лабораторній робботі 6. По діаграмі розрахувати значення φ і с звичай- ним методом. Для сухіх пісків, якщо с=0,кут φ знаходять за формулою: sin φ =( σ1- σ2)/( σ1+ σ2), де σ1=σ2+q.
|
||||||||
|