МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок виконання роботи.1. Виконати пп.1-3 для лабораторної роботи 5 для кількох зразків. 2. Закріпити індикатори так. Щоб їхній шток вільно пересувався вертикально. Запісати показання індикаторів, прийнявши їх за початкові. 3. Замочити зразки до повного водо насичення, замірявши остаточні значення hsat.Визна- чити характеристику εsw,0. 4. Для двох зразків визначити вологість Wsw. Припинити подання води до решти зразків. Після їхнього висихання замірити кінцеве значення hd та розрахувати характеристику εsh. 5. Повторити операції, описані в пп.1-2.На одометр передати тиск 0,01 МПа та замірити остаточну висоту hn,р і замочити зразок. Після стабілізації набухання, зафіксу- вати hsat,р і визначити характеристику εsw. Повторити операції, описані в п. 4. 6. Повторити операції, описані в п. 5, для тиску р, що дорівнює 0,02; 0,05; 0,10; 0,20; 0,30; 0,40; 0,50 МПа. 7. За шукані величини прийняти середньоарифметичні значення з отриманих результатів для кожного тиску від 0 до 0,5 МПа. 8. Побудувати три графіки залежностей εsw= f(p); Wsw=f(p); та εsh=f(P) ( рис. 9.1). На пер- шому графіку знайти тиск psw ( рис. 9.1).
Рис. 9.1. Графік залежності відносного набухання від тиску. Зміст звіту: 1. Вказати назву, мету і задачу роботи. 2. Описати виконання роботи за наведеним порядком з виборкою,або розрохунком ви- хідних даних і параметрів 3. Навести принципову схему одометра. 4. Звести результати випробувань у таблицу за формою, що наведено в роботі 5. 5. Зробити висновки.
Контрольни запитання. 1. Які грунти вважаються набухливими. 2. Від чого залежить ступінь набухання того , чи іншого шару грунту основи. 3. Які е якісні та кількісні оцінки набухання грунтів основи. 4. Наведіть формули для визначення відносного набухання грунту без навантаження і при наявности тиску.
|
||||||||
|