МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад використання симплекс-методу.Нехай необхідно розв’язати задачу лінійного програмування з такою матрицею коефіцієнтів системи обмежень ( ), вектором вільних членів обмежень ( ) і вектором коефіцієнтів цільової функції ( ): ; ; . Згідно з заданою умовою цільова функція (1) має вигляд: (1) (1) Для того, щоб перейти до розв’язування задачі симплекс-методом, необхідно сформувати симплексну таблицю, яка матиме вигляд:
В даному випадку n=5 (кількість змінних). Необхідно виразити базисні змінні через вільні. Для цього запишемо систему обмежень: (2)
Отже, система обмежень набуває вигляду: (2) Де - базисні змінні. - вільні змінні. Покладаємо значення вільних змінних рівне нулю, тоді можна обчислити значення цільової функції при даному базисному плані: Отримано всі дані для заповнення симплексної таблиці: Таблиця1
Базисний план не являється оптимальним. Значення функції . Правила знаходження оптимального рішення загальної задачі лінійного програмування симплекс-методом: 1) якщо всі вільні члени (не враховуючи рядочка ) в симплексній таблиці невід’ємні, а в рядочку (не враховуючи вільного члена) немає жодного додатного елемента, то оптимальне рішення досягнуте; 2) якщо в рядочку є додатні елементи, а в стовпчику , що відповідає йому немає жодного додатного елемента, то лінійна функція необмежена знизу і оптимального рішення не існує; 3) якщо ж в стовпчику з додатнім коефіцієнтом цільової функції є додатні елементи, то потрібно зробити заміну однієї з вільних змінних на одну з базисних; 4) обирається вирішальний стовпчик , такий, що , якщо таких елементів декілька, обирається найбільший; 5) у вирішальному стовпчику виділяють додатні елементи: . Якщо виконується умова , тобто всі елементи в стовпчику з додатнім коефіцієнтом цільової функції від’ємні, то функція не обмежена знизу; 6) обчислюються відношення , ; 7) в якості вирішального елементу обирається коефіцієнт , для якого попередньо обчислене відношення мінімальне: . Таким чином вирішальний елемент . Вирішальним рядочком буде рядок з елементом . Тому необхідно зробити заміну базисних змінних , . Формуємо другу симплексну таблицю за формулами:
Таблиця 2
Базисний план . Значення функції Знайдене рішення не оптимальне, тому необхідно продовжувати обчислення.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|