МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Осадження етанолом із водного екстрактуЛабораторна робота №3 Тема: Дослідження лікарської рослинної сировини, яка містить полісахариди. Мета:засвоїти методики якісного визначення полісахаридів у рослинній сировині Список лікарських рослин для вивчення на лабораторному занятті: Linum usitatissimum льон посівний Сім. Льняні (Linaceae) Сировина: Semina Lini Althaea officinalis Алтея лікарська, армянська Сім. Malvaceae Cировина: Radices Althaeae Plantago major Подорожник великий Сім. Plantaginaceae Сировина:Folia Plantaginis majoris Tilia cordata, platyphyllos Липа серцевидна Сім.: Tiliaceae (Липові) Сировина: Floris Tilia Tussillago farfara мати й-мачуха Сім. Asteraceae Cировина: Folia Farfarae
Питання для самопідготовки до заняття 1. Дайте визначення поняттю «полісахариди». Наведіть класифікацію. 2. Напишіть формули: глюкози, галактози, фруктози, амілопектину, інулину, глюкуронової кислоти, галактуронової кислоти, пектину. 3. Для закріплення знань заповніть таблицю.
Самостійна робота на занятті Якісні реакції на полісахариди І. Якісні реакції, які проводяться на сухій сировині Проведіть якісні реакції, результати оформіть у таблиці
Реакція на крохмаль з розчином йода При нанесенні на порошок або на зріз корня 2-3 краплі розчину йоду спостерігається синьо-фіолетове забарвлення. Реакція на целюлозу з розчином йоду На порошок целюлози наносять піпеткою краплю розчину йоду. Целюлоза забарвлюється у жовтий або коричневий колір. Реакція на слиз з лугом При змочуванні порошку або зрізу кореня алтеї розчином їдкого натру утворюється жовте забарвлення. Реакція на слиз з тушшю Семена льону подрібнюють та поміщають на предметне скло у краплю туші, розведену водою 1\10, ретельно перемішують та накривають покривним склом. На темно-сірому фоні виділяються білими плямами клітки зі слизом. Реакція на інулін а) проводять реакцію з розчином йоду для доказу відсутності крохмалю; б) на зріз кореню або кореневища кульбаби, оману, цикорію наносять піпеткою 2-3 краплі 20% спиртового розчину α-нафтолу та краплю концентрованої сірчаної кислоти. З часом утворюється фіолетове забарвлення. ІІ. Якісні реакції, які проводяться з екстракцією з рослинної сировини Осадження етанолом із водного екстракту 10 г подрібненої сировини поміщують у конічну колбу ємністю 250 мл, додають 100 мл води та нагрівають із зворотнім холодильником на електричній плитці протягом 10 хвилин, підтримуючи слабке кипіння. Екстракт фільтрують. До 10 мл екстракту додають 10-30 мл 95% етанолу та перемішують. Утворюються згустки, які випадають у осад при стоянні (полісахариди).
|
||||||||||||||||
|