МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріали для підготовки та проведення практичних занятьПрактичні заняття за темою 1
Комплексне завдання 1 За допомогою існуючого алгоритму графоаналітичного методу оцінки потенціалу підприємства «Квадрат потенціалу» і наданої нижче економічної інформації (таблиця 12.1) дати оцінку потенціалу підприємства «Квант», працюючого в галузі переробки гірської породи. Таблиця 12.1 - Організаційна структура і менеджмент
Продовж. табл 12.1
Продовж. табл 12.1
Продовж.табл 12.1 Таблиця 1.4
Продовж. табл 12.1
Задача 2 За даними таблиці 12.1 задачі-прикладу дати оцінку потенціалу підприємства «Сет», працюючого в галузі переробки гірської породи. Задача 3 За даними таблиці 12.1 задачі-прикладу дати оцінку потенціалу підприємства «Осіріус», працюючого в галузі переробки гірської породи.
Задача 4 За даними таблиці 12.1 задачі-прикладу дати оцінку потенціалу підприємства «Баст», працюючого в галузі переробки гірської породи. Задача 5 За даними таблиці 12.1 задачі-прикладу дати оцінку потенціалу підприємства «Нега», працюючого в галузі переробки гірської породи.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|