Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З дисципліни «Урбоекологія»

1 Охарактеризуйте методи відбору та підготовки проб грунту

2 Охарактеризуйте методи відбору та підготовки проб води

3 Надайте характеристику всім видам сейсмологічного контролю

4 Надайте характеристику етапам геоекологічних досліджень

5 Розкрийте зміст поняття „геологічна сітка” та охарактеризуйте напрямки використання досліджень в свердловинах.

6 Охарактеризуйте процеси, які впливають на зменшення розповсюдження забруднюючих речовин в межах геологічного середовища

7 Опишіть методи контролю якості повітря

8 Розкрийте класифікацію екологічних моделей

9 Охарактеризуйте складові частини сучасного радіаційного поля

10 Охарактеризуйте причини вивчення природних та техногенних аномалій

11 Перелiчiть питання, які вивчає дисципліна “Урбоекологія ”?

12 Надайте характеристику всім типам екологічних моделей.

13 Розкрийте послiдовнiсть складання звіту на пiдставi даних отриманих при дослідженнях у свердловинах.

14 Охарактеризуйте види обладнання, які використовуються при проведенні гео-екологічних досліджень?

15 Охарактеризуйте методи гео-екологічних досліджень, які використовуються в межах міста?

16 Розкрийте послiдовнiсть визначення радіусу дії породних вiдвалiв.

17 Поясніть, яке значення гео-еклогiчнi дослідження мають для сільського господарства?

18 Опішить принцип відбору під факельної проби повітря?

19 Розкрийте поняття ,,сейсмологічний контроль”?

20 Надайте характеристику дифузно-дисперсному переносу.

21 Охарактеризуйте складові частини з яких складається сучасний радiацiйний фон.

22 Надайте характеристику конвективному переносу.

23 Надайте характеристику видам сейсмологічного контролю.

24 Охарактеризуйте види обладнання, які використовуються при дослiдженнi в свердловинах?

25 Поясніть причини вивчення природних та техногенних аномалій.

26 Надайте характеристику видам та типам екологічних моделей.

27 Охарактеризуйте статистичну модель

28 Надайте характеристику камеральним роботам на різних етапах досліджень.

29 Охарактеризуйте етапи проведення гео-екологічних досліджень.

30 Охарактеризуйте блокову модель.

31 Охарактеризуйте методи проведення сейсмоакустичного контролю на підприємствах вугільної промисловості?

32 Надайте характеристику методам обробки результатів досліджень.

33 Пояснить, яке значення мають гравiметричнi дослідження в галузі екології

34 Поясніть, яким чином пруди вiдстiйники та шламонакоплювачi впливають на довкілля.

35 Надайте характеристику основним принципам екологічного моделювання

36 Поясніть, причини проведення досліджень атмосферних опадів.

37 Поясніть причину проведення комплексних гео-екологічних досліджень.

38 Поясніть причини проведення досліджень донних відкладень.

39 Охарактеризуйте математичну модель.

40 Надайте характеристику сорбцiйним процесам.

41 Розкрийте методику визначення радіусу дії джерел забруднення.

42 Розкрийте процес формування математичної моделі

43 Розкрийте метод проведення сейсмоакустичного контролю в межах добичної ділянки?

44 Поясніть, яким чином здійснюють вплив на стан геологічного середовища металургiчнi виробництва?

45 Охарактеризуйте методи обробки результатів гео-екологічних досліджень.

46 Поясніть, яким чином здійснюють вплив на стан геологічного середовища збагачувальні виробництва?

47 Охарактеризуйте показники дифузно-дисперсного переносу.

48 Наддайте характеристику геохiмiчним методам дослідження ґрунту.

49 Охарактеризуйте основні вимоги до екологічних моделей

50 Поясніть, які висновки можливо зробити на пiдставi даних отриманих при дослідженнях у свердловинах?

51 Охарактеризуйте показники конвективного переносу.

52 Охарактеризуйте методи гео-екологічних досліджень.

53 Надайте характеристику галузям, в яких використовується установка типу ЗУА

54 Охарактеризуйте галузі, в яких використовуються данні отримані при дослідженнях у свердловинах?

55 Розкрийте послiдовнiсть визначення ступеню токсичності джерела забруднення.

56 Охарактеризуйте методи відбору проб ґрунту.

57 Охарактеризуйте достоїнства та недоліки досліджень в свердловинах?

58 Поясніть роль екологічного моделювання

59 Охарактеризуйте методи пробовідбору підземних та поверхневих вод.

60 Поясніть чому завжди проводять комплексні гео-еклогiчнi дослідження.

61 Розкрийте поняття ,,геологічна сітка”.

62 Надайте характеристику рекогнесцировочному етапу досліджень.




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З дисципліни «Раціональне природокористування та охорона довкілля» | З дисципліни «Геохімія довкілля»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.