МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Менеджмент якості на базі концепції TQM ( total quality management).- на сьогодні вважається революцією в менеджменті якості. Її фундаментальні принципи: 1. Орієнтація на споживача. 2. Погляд на виробничі відносини між працівниками як на відносини споживача і постачальника. 3. безперервне удосконалення в сфері якості. 4. забезпечення якості на всіх життєвих циклах товару. 5. головні зусилля в сфері якості – в сфері людських ресурсів. 6. участь всього персоналу. 7. підвищення компетентності працівників. 8. попередження невідповідності. 9. оптимізація співвідношень в тріаді „якість-витрати-час”. 10. достовірність даних за рахунок використання статистичних методів. Якщо iso розглядають якість як кінцеву мету, то TQM – як поточний процес. Позитивний досвід впровадження TQM у промисловості сприяв спробам його впровадження в інших сферах діяльності: для організації роботи державних органів, вищої школи, медицини, сфери обслуговування тощо. Труднощі впровадження в державних органах: Ø в разі частої зміни керівництва – відсутність наступництва. Ø фінансова стабільність працівників. Ø підходом під час впровадження персоналу „зверху-вниз”, тоді як потрібно –на всіх рівнях; Ø невміння оцінювати роботу персоналу і можливості організації.
Прихильники використання методів TQM у ВНЗ вважають, що це буде сприяти процесу безперервного вдосконалення навчальних закладів. Головні принципи стосовно вищої школи зумовлюють: Ø участь в управлінні; Ø роботу групами; Ø аналіз причин і наслідків у процесі прийняття рішень; Ø вивчення потреб „покупців” кадрів; Ø проведення експериментів під час вирішення різних проблем.
Медицина, швидке харчування.
Методи і засоби концепції TQM. 1. Цикл Демінга: планування, реалізація, перевірка, коригуючи дії. 2. Сім простих статистичних методи: контрольний листок, діаграма Парето, причинно-наслідкова діаграма, гістограма, діаграма розкиду, розшарування даних і контрольна карта. 3. Концепція „точно в строк” (just in time). „канбан” - супровідна картка в прямокутному пластиковому конверті. 4. Розгортання функції якості (QFD). Сюди належать економічно-математичні методи, які в системі менеджменту якості вирішують такі задачі: Ø аналіз побажання споживачів стосовно якості та ціни продукції; Ø нормування вимог до якості продукції; Ø визначення технічних вимог в сфері надійності продукції; Ø оптимізація значень показників якості продукції; Ø оцінювання технічного рівня продукції; Ø аналіз якості продукції; Ø аналіз витрат споживачів під час користування продукції; Ø вивчення на стадії утилізації можливості використання продукції невідповідної якості або після закінчення терміну використання тощо. 5. Аналіз видів і наслідків потенційних відмов. 6. Методи технічного проектування якості Тагуті. 7. Програма „нуль дефектів” (ZD)/ 8. Групи якості. 9. Формування корпоративної культури. 10. Реінженірінг. Для успішного реінженирінгу необхідно руйнувати численні традиційні пріоритети у сфері загального менеджменту організації, в тому числі: Ø від орієнтації на керівника до орієнтації на споживача; Ø від керівництва до делегування повноважень; Ø від ієрархії до бригадної організації; Ø від нагляду до наставництва, тренування і лідерства; Ø від гонитви за балами до навчання; Ø від послідовних до паралельних технологічних операцій; Ø від складних процесів до простих. 11. Підтримання життєвого циклу продукції. 12. Бренчмаркінг. Ø визначення внутрішніх об’єктів для порівняння; Ø вибір організацій для порівняння; Ø встановлення процедур і методів для порівняння; Ø вибір і аналіз отриманих даних; Ø виявлення фактичного рівня відставання від кращої практики; Ø оцінювання перспектив впровадження пропонованої кращої практики; Ø подання результатів бренчмаркінгу керівництву; Ø реалізація плану й оцінювання його результатів.
|
||||||||
|