МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗВ'ЯЗОКСПИСОК ПАРАМЕТРІВ, ЩО ВІДОБРАЖАЮТЬСЯ (ФУНКЦІЯ 3)
СПИСОК ПАРАМЕТРІВ, ЩО ВІДОБРАЖАЮТЬСЯ (ФУНКЦІЯ 3)
Таблиця розпізнавання опцій
Примітка: якщо використовується декілька опцій, необхідно підсумувати числа відповідні опціям. Приклад: вибір вимірювальної і комунікаційної опції відповідає числу 3, тобто 1 + 2. СПИСОК ВІДОБРАЖУВАНИХ ТА ПРОГРАМУЮЧИХ ПАРАМЕТРІВ (ФУНКЦІЇ 3, 6 І 16)
СПИСОК ВІДОБРАЖУВАНИХ ТА ПРОГРАМУЮЧИХ ПАРАМЕТРІВ (ФУНКЦІЇ 3, 6 І 16)
Приклад:Проводиться конфігурація 4-х провідної незбалансованої мережі (4NBL) з приладом DIRIS під номером 5
Відповідь DIRIS А20 ідентичний посланому повідомленню.
СКИНУТИ В НУЛЬ: ЛІЧИЛЬНИК ЕНЕРГІЇ І МАКСИМАЛЬНІ ЗНАЧЕННЯ (ФУНКЦІЯ 6)
Примітка: щоб скинути в нуль декілька параметрів, підсумуйте відповідні ним цифри, вказані в колонці "Текст" таблиці. Приклад: скинути в нуль параметри Max P+ і квар·год+: 2+100=102 (у шістнадцятиричному форматі).
Відповідь DIRIS А20 ідентичний посланому повідомленню.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|