Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Prepare words and phrases from Ex.1 for dictation-translation.

 

Fill in the gaps in the story of a British woman.

At 5, Nelly Dawes went straight to............ (1) school because there were very few ..…….. (2) schools for younger children in those days. When she was ready to go on to secondary school, she passed an exam and so got into her local (3) school. Nowadays her own children don't do that exam, since most children go to a (4) school. She left school at 16 and did not go on to..........(5) education, but she works during the day, then goes to.............(6) at the local school once a week to learn

French. She would like to take up her education again more seriously, if she could get .........….(7) or a scholarship from the government. Her ambition is to go to a................ ………… ……….(8) and become a school-teacher.

 

Below is the outline of Text 1 with key words to support each point. Study the outline and the key words and use them to tell about educational institutions and their work in class.

 

I. General.

1. The Department of Education & Science (DES):national educational policy.

2. The Secretary of State for Education & Science/the Education Secretary:to head.

3. The local education authorities (LEAs):providing and maintaining schools, in accordance with national policy, the day-to-day administration of schools, the employment of teachers, the curriculum, much of this responsibility is delegated to head teachers, post-school education, except for universities.

4. The chief education officer/director of education:to be at the head of.

5. Independent school:such independence is not complete, must register with the DES and be open to inspection by the Department.

6. Private school:is used in the same sense as ..., especially in non-formal style, run mainly for the profit of its owner(s), in contrast to non-profit-making institutions, controlled by some form of governing body.

 




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Средняя (общеобразовательная) школа | II. Preschool Institutions.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.