МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зміст розрахунково-пояснювальної записки056-194
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До виконання курсової роботи з курсу «Теплопостачання» для студентів спеціальності 6.092100 «Теплогазопостачання і вентиляція» Усіх форм навчання
Рівне 2004
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу «Теплопостачання» для студентів спеціальності 6.092100 «Теплогазопостачання і вентиляція» усіх форм навчання /В.А. Ковальчук, - Рівне: УДУВГП, 2004, - 28 с.
Упорядник: В.А. Ковальчук, канд. техн. наук., доцент
Відповідальний за випуск М.М. Гіроль, д-р техн. наук, проф., завідувач кафедри водовідведення, теплогазопостачання та вентиляції
ЗМІСТ
1 Загальні положення
В курсовій роботі по розділу «Теплопостачання» студентам пропонується розробити проектні рішення та виконати розрахунки двотрубної водяної системи теплопостачання житлового району міста з джерелом теплоти котельна або ТЕЦ. Метою виконання курсової роботи є закріплення студентами теоретичних знань і отримання навичок розрахунку та конструювання систем теплопостачання. Курсова робота виконується у відповідності до діючих будівельних норм і правил, системи проектної документації для будівництва, а також із урахуванням вимог до економного використання паливно-енергетичних ресурсів, зменшення матеріалоємності, підвищення якості та ефективності виробництва енергетичних ресурсів. У процесі проектування студентам слід користуватися конспектами лекцій, підручниками, посібниками, методичними вказівками, довідниками тощо. Завдання на курсову роботу
Завдання на курсову роботу слід приймати за додатком 1 методичних вказівок [2] із вибором варіанту завдання за номером у журналі викладача. Варіанти генпланів міста та кварталу видає викладач.
Зміст розрахунково-пояснювальної записки Розрахунково-пояснювальна записка повинна вміщувати наступні розділи. 1. Вступ. 2. Вихідні дані для проектування. 3. Визначення теплових потоків на опалення, вентиляцію і гаряче водопостачання. 4. Побудова графіків теплового споживання. 5. Побудова графіків відпуску теплоти. 6. Конструювання теплової мережі. 7. Визначення витрат мережевої води. 8. Гідравлічний розрахунок теплової мережі. 9. Підбір мережевих і підживлювальних насосів. 10. Література. Розрахунково-пояснювальна записка пишеться чорнилом, кульковою ручкою або набирається на комп’ютері в редакторі Word for Windows. Розмір аркушу 210х297 (А4). Поля: ліве - 30 мм, верхнє - 15 мм, праве - 10 мм, нижнє - 20 мм. Розмір шрифту 14 кегель, текст друкується через 1,5 інтервали і вирівнюється на ширину аркуша. Взірець титульного аркуша наведений у додатку 1. Пояснення та розрахунки в записці потрібно викладати коротко з обгрунтуванням прийнятих рішень, техніко-економічними даними та зазначенням літературних джерел, перелік яких наводиться в кінці записки. Цифра, яка вказує порядковий номер літературного джерела, береться в квадратні дужки, наприклад [4]. Формули записують окремим рядком. Під формулою, починаючи з слова «де», записують літерні значення із зазначенням розмірності. Усі ілюстрації в тексті називаються малюнками і нумеруються із зазначенням номера розділу і номера малюнка, наприклад: мал. 4.5. Під малюнком розміщуються назва малюнка та умовні позначення. Розрахунки, що повторюються, потрібно подавати у вигляді таблиць, які розміщуються після згадування їх у тексті. Таблиці нумеруються так само як малюнки, наприклад: таблиця 3.2. Назва таблиці розміщується над нею. Посилання на таблицю в тексті приводять в тексті скорочено, наприклад: табл. 2.3. Графіки виконують на міліметровому папері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|