Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відповідальний за випуск: к.т.н, доцент О.М. Крупич

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 
 

 


ФАКУЛЬТЕТ Кафедра

МЕХАНІки та СІльськогосподарських
енергетики машин

 

 

Дорожні та Меліоративні машини

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

до виконання лабораторних робіт

для студентів спеціальності «Підйомно-транспортні,будівельні,

дорожні, меліоративні машини та обладнання»

 

 

Л Ь В І В 2 0 0 9


 

Рекомендовано до друку

Методичною радою ЛНАУ

Протокол № 10 від 25 червня 2009 р.

 

 

Укладачі: к.т.н, доцент Д.В. Кузенко,
асистент С.І. Левко

 

 

 

Відповідальний за випуск: к.т.н, доцент О.М. Крупич

Рецензент:

 

Редактор: М.М. Забор

 

Коректор: Д.В. Митякинська

 

 

© Львівський національний аграрний університет, 2009


З М І С Т

 

Вступ

Лабораторна робота №1 Розрахунок параметрів прохідності меліоративних машин на перезволожених ґрунтах....................................................... 5

Лабораторна робота №2 Розрахунок кущорізів з пасивними робочими органами.........................................................................................................

Лабораторна робота №3 Розрахунок кавальєророзрівнювачів.......

Лабораторна робота №4 Тяговий розрахунок причіпних плужних
каналокопачів...............................................................................

Лабораторна робота №5 Розрахунок кротодренажних машин........

Лабораторна робота №6 Розрахунок багатоковшевих
дреноукладачів.............................................................................

Лабораторна робота №7 Розрахунок каналоочищувачів зі скребковими робочими органами........................................................................................

Лабораторна робота №8 Розрахунок каналоочищувачів з ротаційними робочими органами........................................................................................

 


ВСТУП

Дисципліна “Меліоративні машини” читається для студентів факультету механіки та енергетики спеціальності 6.050503 “ Підйомно-транспортні,будівельні, дорожні, меліоративні машини та обладнання ” на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” і базується на сучасних методах ведення сільськогосподарського виробництва і розглядає питання вибору оптимальних технологічних операцій механізованого приведення та освоєння земель у придатний для оранки стан та використання різноманітної сільськогосподарської техніки; визначення агромеханічних параметрів ґрунту; усування ущільнення та руйнування структури ґрунту ходовими системами сільськогосподарських агрегатів; визначення відповідності конструкцій сільськогосподарських машин та їх робочих органів природнокліматичним умовам; контролю якості виконання механізованих операцій.

Вивчення дисципліни передбачає такі види занять: лекції, лабораторні роботи, самостійну роботу та практичну підготовку. Розподіл програмного матеріалу за окремими видами занять і послідовність його викладення наведені у відповідних навчально-методичних картах.

Рекомендації до виконання лабораторних робіт однотипні за структурою і розкривають мету роботи, зміст самостійної підготовки, послідовність роботи над темою в аудиторії. Вказана література дозволяє (разом із лекційним матеріалом і вивченням натурних зразків машин в аудиторії) відповісти на питання для самоконтролю. За цими питаннями здійснюється поточний контроль в часі семестру та підсумковий.

 





Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 17 | Лабораторна робота №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.