МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Форми взаємодії педагогів і батьківФорми взаємодії педагогів і батьків — це способи організації їх сумісної діяльності, спілкування, спрямовані на виховання особистості дитини. Найбільш розповсюдженими є такі форми взаємодії: Батьківські збори,які можуть бути дуже різноманітними: — бесіди, обговорення ситуацій з актуальних питань виховання; («Духовний світ підлітка або старшокласника»); — диспути («Чи можна виховувати в сім'ї без покарань? Як?»; «Якою повинна бути хороша сім'я?»); 1 Стельмохович М.Г. Українська родинна педагогіка. — К., 1996. — С. 174. д «Советская педагогика», 1983. — № 7. — С. 58—63; 1980. — Ns 12. — С. 32—38. Розділ 1. Предмет педагогіки та питання теорії виховання
— науково-практичні конференції («Виховання доброти, милосердя у дитини», «Допомога школярам у навчанні»); — знайомство з працями педагогів з питань виховання дітей (А.С. Макаренко «Про батьківський авторитет», В.О. Сухомлин-ський «Поради батькам»); — обмін досвідом виховання в сім'ї; — демонстрація і подальше обговорення кіно- і відеофільмів. Лекторії,коли класний керівник планує цикл лекцій з різних питань виховання в сім'ї. Батьківські днів школі. Діти розповідають батькам своїм і своїх однокласників, як навчаються, які відчувають труднощі, в яких працюють гуртках, у яких секціях займаються, чим цікавляться, демонструють результати своєї творчості. Батьки відвідують уроки, одержують індивідуальні і групові консультації від учителів, психологів, лікарів тощо. Педагогічні практикуми,коли батьки одержують завдання-ре-комендації, спрямовані на їх педагогічну самоосвіту. Як правило, педагогічні завдання батьки одержують після прочитаної лекції з тієї чи іншої теми. (Наприклад, після лекції «Моральне виховання школяра» запропонувати завдання: визначити рівень вихованості своєї дитини). Підготовка і проведення сумісних справ:конкурсів («Я і моя бабуся», «Що ми знаємо про наше довкілля?»), концертів, екскурсій, походів, заочних подорожей («Крим знайомий і незнайомий»), усних журналів («Естетика навколо нас»).
|
|||||||||
|