Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми взаємодії педагогів і батьків

Форми взаємодії педагогів і батьків — це способи організації їх сумісної діяльності, спілкування, спрямовані на виховання осо­бистості дитини.

Найбільш розповсюдженими є такі форми взаємодії: Батьківські збори,які можуть бути дуже різноманітними:

— бесіди, обговорення ситуацій з актуальних питань вихован­ня; («Духовний світ підлітка або старшокласника»);

— диспути («Чи можна виховувати в сім'ї без покарань? Як?»; «Якою повинна бути хороша сім'я?»);

1 Стельмохович М.Г. Українська родинна педагогіка. — К., 1996. — С. 174.

д «Советская педагогика», 1983. — № 7. — С. 58—63; 1980. — Ns 12. — С. 32—38.



Розділ 1. Предмет педагогіки та питання теорії виховання


 


науково-практичні конференції («Виховання доброти, мило­сердя у дитини», «Допомога школярам у навчанні»);

— знайомство з працями педагогів з питань виховання дітей (А.С. Макаренко «Про батьківський авторитет», В.О. Сухомлин-ський «Поради батькам»);

— обмін досвідом виховання в сім'ї;

— демонстрація і подальше обговорення кіно- і відеофільмів.

Лекторії,коли класний керівник планує цикл лекцій з різних питань виховання в сім'ї.

Батьківські днів школі. Діти розповідають батькам своїм і сво­їх однокласників, як навчаються, які відчувають труднощі, в яких працюють гуртках, у яких секціях займаються, чим цікавляться, демонструють результати своєї творчості. Батьки відвідують уро­ки, одержують індивідуальні і групові консультації від учителів, психологів, лікарів тощо.

Педагогічні практикуми,коли батьки одержують завдання-ре-комендації, спрямовані на їх педагогічну самоосвіту. Як правило, педагогічні завдання батьки одержують після прочитаної лекції з тієї чи іншої теми. (Наприклад, після лекції «Моральне вихо­вання школяра» запропонувати завдання: визначити рівень вихо­ваності своєї дитини).

Підготовка і проведення сумісних справ:конкурсів («Я і моя бабуся», «Що ми знаємо про наше довкілля?»), концертів, екскур­сій, походів, заочних подорожей («Крим знайомий і незнайомий»), усних журналів («Естетика навколо нас»).




Переглядів: 1903

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи виховання в сім'ї | Педагогічні умови успішного виховання дітей у сім'ї

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.