Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принцип зв'язку навчання з життям

Знати — це означає уміти засто­совувати знання. B.Q. Сухомлинський

Цей принцип вимагає, щоб мета і зміст навчання передба­чали не тільки виклад науково-теоретичних положень, понять, законів, але й розкриття їх чис­ленних виявів у навколишньому світі, тобто даний принцип «ви­ражає необхідність підготовки учнів до правильного використання теоретичних знань у різносторонніх практичних ситуаціях, до пе­ретворення навколишньої дійсності1. Основні шляхи реалізації принципу:

1. Розкриття значення теоретичних знань у практичній діяльно­сті і взагалі в житті людини.

2. Розкриття фактів історії розвитку науки, щоб показати, як наука народжувалася внаслідок практичних вимог. Саме потреби виробництва, суспільного життя сприяють розвитку наукових тео­рій, які стають безпосередньою продуктивною силою.

3. Опора на життєвий досвід учнів, використання прикладів із навколишнього життя, спостережень учнів.

4. Організація по можливості практичної діяльності учнів з ме­тою набуття вмінь застосовувати знання на практиці. Ч. Куписе-вич у книзі «Основи загальної дидактики» наводить приклади за­вдань у процесі пізнавальної діяльності школярів, які спрямовані на застосування знань: навести приклади, які ілюструють те чи інше поняття, оцінити правильність застосування окремих науко­вих положень; виявити, сформулювати і розв'язати певну проблему.




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип виховуючого навчання - | Принцип науковості освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.