Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота Р/станції на прийом

Приймач Р/ст виконаний по схемі з подвійним перетворенням часто­ти. Напруга корисного сигналу поступає з антени через АСАУ(АУАП), нор­мально замкнуті контакти антенного реле, захисний пристрій приймача на УРЧ (ПРЧ) одного з чотирьох піддіапазонів. Команда на переключення піддіапазонів з синтезатора поступає на ключі комутації напруги, що поступає з синтезатора.

Підсилена напруга Р/частоти поступає на вхід першого змішувача. Сюди ж поступає й з підсилювача першого гетеродина. В результаті перет­ворення на виході змішувача буде напруга частот mfc ± nf*r (в д-ні 30-52,999 МГц) або f1пч = Fc-fпч (в д-ні 53-75,999 МГц), яка дорів­нює 11,5 МГц.

Напруга першої проміжної частоти підсилюється підсилювачем і поступає на вхід другого змішувача (СМ2). На другий змішувач з синтезатора поступає U другого гетеродина (f2r = 10 МГц). В результаті пе­ретворення на виході СМ2 коливальним контуром виділяється розносна частота f2пч = f1пч-f2r = 11,5 - 10,0 = 1,5 (МГц)

Сигнал другої ПЧ подається на обмежувач (АД), а після цього на ЧД. Б результаті детектування ЧМ сигналу виділяється по УЗЧ (ПЗЧ) під­силюється і подається на телефони МТГ.

В режимі ТЛФ ПШ підключається пристрій пригнічення шумів приймача, який закриває вхід УЗЧ при відсутності сигналу і відкриває його при появі сигналу на вході приймача.

В режимі ТПГ при прийомі тонального телеграфування проходження сигналу аналогічного режиму ТЛФ за винятком зімни смуги пропускання смугового фільтра УЗЧ (ПЗЧ) (1 кГц).

 

 

3. Порівняльні характеристики з переносними радіостанціями старого парку Р126, Р147, Р148, Р105, Р107М – 10хв.

Радіостанція Діапазон частот Крок сітки, кГц К-ть. робочих частот. К-ть. РПЧ Час настройки перестройки Вид роботи Вид модуляції р/сигналу Потужність передавача Вт Дальність радіозв’язку км Тип антени Джерело с/живлення Маса робочого комплекту кг
Р126 48,5-51,5       ТЛФ ЧМ/F3 0,3 до 1 АШ-1,5 2СУД-12 2,8
Р147 44-52     ТЛФ ЧМ/F3 0,1 АШ 6РУ-63
Р148 37-52     ТЛФ ЧМ/F3 АШ-1,5 10НКГЦ7Д
Р105М 36-46,1     ТЛФ ЧМ/F3 АШ-1,5 АШ-2,7 АКБ-40 2НКП-24 2шт.
Р107 20-52   ТЛФ ЧМ/F3 -//- -//- 2НКП-24 2шт. 16,9
Р107М 20-52     ТЛФ ТЛГ ТЛГ ТЛГ ЧМ/ТОН ЧМ F3/F1 1,5 -//- 2НКП-24 3шт. 18,5
Р157 44-53,9     ТЛФ ЧМ/F3 0,15 АШ-1,5 10ЦНК-0,45 2,2
Р158 30-79,9     ТЛФ ЧМ/F3 АШ-1,5 Л-под. 10КНГУ-1Д 3,5
Р159 30-75,9     ТЛФ ТЛГ ЧМ/F3 ТОН ЧМ/F1 АШ-1,5 АШ-2,7 АКБ-40 2х40-НКБН-3,5 11,5

 

Більш докладніше всі ці Р/ст будуть вивчатися на практичних занят­тях N13-19 "Практичні заняття по обладнанню та експлуатації засобів зв'язку" теми "Є "Експлуатація засобів зв'язку".




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота Р-159 на передачу | Покриви ссавців.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.