Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рішення стосовно контролю реалізації програми маркетингових комунікацій

Квантифі-ковані цілі Методи кількісного аналізу Періодич-ність проведення кількісного аналізу Звітність Витрати Дії
Назвіть усі квантифіковані цілі і строки їх досягнення Аналіз обсягу продажу, кількість відповідей, обстеження Щоденно, щомісячно, щоквартально, щорічно Хто звітується? Відхилення від нормативних витрат Що змінити у випадку відхилення від намічених завдань?
           

7-й етапоцінка результатів.

Оцінка результатів передбачає передусім визначення ефективності маркетингових комунікацій - тобто співвідношення між ступенем досягнення мети, що ставиться у межах комунікативної діяльності і витрат на досягнення поставленої мети.

Цілі оцінки ефективності наступні:

· з'ясування відповідності цілей і завдань маркетингової комунікацій­ної діяльності цілям і завданням маркетингу;

· встановлення різниці між запланованими й фактичними витратами на проведення заходів маркетингових комунікацій;

· визначення конкретних результатів маркетингової комунікаційної діяльності за певний період;

· оцінка впливу маркетингових комунікацій на економічні показники господарської діяльності підприємства;

· оцінка комунікативного впливу, тобто сила впливу маркетингових комунікаційних звернень на аудиторію, ступінь її охоплення, форму­вання ставлення споживачів до підприємства і його продукції, фор­мування іміджу підприємства та ін.


Тема 10: ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ І ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ

Організація маркетингової діяльності на підприємстві.

2. Система маркетингового планування.

2.1. Стратегічне планування.

2.2. Маркетингове планування.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги і недоліки різних засобів розповсюдження реклами | Маркетинг-контроль (СР).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.