Рішення стосовно контролю реалізації програми маркетингових комунікацій
Квантифі-ковані цілі
Методи кількісного аналізу
Періодич-ність проведення кількісного аналізу
Звітність
Витрати
Дії
Назвіть усі квантифіковані цілі і строки їх досягнення
Аналіз обсягу продажу, кількість відповідей, обстеження
Щоденно, щомісячно, щоквартально, щорічно
Хто звітується?
Відхилення від нормативних витрат
Що змінити у випадку відхилення від намічених завдань?
7-й етап – оцінка результатів.
Оцінка результатів передбачає передусім визначення ефективності маркетингових комунікацій - тобто співвідношення між ступенем досягнення мети, що ставиться у межах комунікативної діяльності і витрат на досягнення поставленої мети.
Цілі оцінки ефективності наступні:
· з'ясування відповідності цілей і завдань маркетингової комунікаційної діяльності цілям і завданням маркетингу;
· встановлення різниці між запланованими й фактичними витратами на проведення заходів маркетингових комунікацій;
· визначення конкретних результатів маркетингової комунікаційної діяльності за певний період;
· оцінка впливу маркетингових комунікацій на економічні показники господарської діяльності підприємства;
· оцінка комунікативного впливу, тобто сила впливу маркетингових комунікаційних звернень на аудиторію, ступінь її охоплення, формування ставлення споживачів до підприємства і його продукції, формування іміджу підприємства та ін.
Тема 10: ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ І ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ
Організація маркетингової діяльності на підприємстві.