Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VІІ. Методика проведення заняття та організаційна структура заняття

 

Розподіл балів, що можуть отримати студенти:

При засвоєнні теми № 10 із змістовного модулю № 3 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертуються у бали наступним чином:

 

Оцінка Бали
5 (відмінно) 3 балів
4 (добре) 2балів
3 (задовільно) 1 балів
2 (незадовільно) 0 балів
    № з/п Основні етапи заняття, їх функції та зміст Рівень засво- єння Методи контролю і навчання Матеріали методичного забезпечення Розподіл часу (хв.)
  1. 2.   3.   Підготовчий етап Організаційні заходи Постановка навчальних цілей та мотивація     Контроль вихідного рівня знань, навичок, умінь 1 . Назвати основні етіологічні та патогенетичні фактори розвитку місцевих гнійних захворювань. 2. Джерела та шляхи передачі хірургічної інфекції. 3. Перерахувати місцеві та загальні ознаки запального процесу, специфічні симптоми окремих місцевих гнійних захворювань. 4. Перерахувати загальноклінічні, лабораторні, мікробіологічні, інструментальні методи діагностики.     ІІ ІІ   ІІ   ІІ       Індивідуальне опитування Тести ІІ р.         П.1 "Актуальність теми" П.2 "Навчальні цілі"   Таблиця: джерела інфекції та шляхи її передачі. Таблиці окремих нозологічних захворювань: абсцесів, флегмон,фурункулів, карбункулів, маститів, пара проктитів, панариція, остеомієліту.       1-3      
  4.     Основний етап 1. Діагностування клінічних проявів гнійної інфекції – абсцесів, флегмон,фурункулів, карбункулів, маститів, пара проктитів, панариція, остеомієліту. 2.Діагностування фаз перебігу місцевих хірургічних інфекційних захворювань 3. Визначення показників до оперативного лікування. 3. Формулювання принципів комплексного лікування місцевих гнійних захворювань 4. Виконання окремих етапів комплексного лікування місцевих гнійних захворювань.     ІІІ   ІІІ   ІІІ   ІІІ       Професійний тренінг у вирі­шенні нетипо­вих клінічних задач Практичний тренінг у перев’язочній     Обстеження хворих по даній тематиці              
  5.     6. 7. Заключний етап Контроль та корекція рівня професійних вмінь та навичок   Підведення підсумків заняття Домашнє завдання (основна і додаткова література за темою)   ІІІ       Індивідуальний контроль навичок Тести ІІІ р.       Тести ІІІ р. Задачі ІІІ р.   “Короткі” методич­ні вказівки до робо­ти на практичному занятті.      

Методичні РОЗРОБКИ ДО РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Під час проходження сестринської практики

Модуль 2

Змістовний модуль 3: Хірургічна інфекція, змертвіння.




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуаційні задачі для перевірки кінцевого рівня знань | Тема 10: Гострі гнійні захворювання м’яких тканин та кисті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.