МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріали методичного забезпечення заняття6.1. Навчально-методична література: - основна: 1. Туберкульоз /За редакцією Асмолова О.К. – Одеса, 2002. – 275 с. 2. Пилипчук М.С., Петренко В.І. Фтизіатрія. – Київ: Вища школа, 1998. – 255 с. 3. Туберкулёз: клиника, диагностика, лечение /Под ред. проф. А.К.Асмолова. - Одесса, 2001. – 185 с. 4. Туберкульоз: Підручник для студ.мед.навч.закл. III-IV рівнів акредитації (електроний ресурс) / О.К.Асмолов. О.А.Бабуріна, І.М.Смольська, Н.А.Герасимова. - додаткова:
1. Наказ МОЗ України №384 „Протокол надання допомоги хворим на туберкульоз”// Зб. Нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. – 2006. - № 7. – С.46 – 71. 2. Фещенко Ю.І., Мельник В.М. Сучасні методи діагностики, лікування і профілактики туберкульозу: Посібник для лікарів, студентів, інтернів, курсантів та ін.– Київ, 2002. – 713 с. 3. Визель А.А. Туберкулез/ Науч. рук-ль М.И.Перельман. – М.: Медицина, 1999. – 402 с. 4. Туберкулез: Руководство по внутренним болезням / Под ред. акад. РАМН А.Г. Хоменко. – М.: Медицина, 1996. – 502 с. 6.2. 0рієнтуюча карта щодо самостійної роботи студента з історією хвороби з теми заняття (виконується письмово – написання історії хвороби).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|