Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Матеріали методичного забезпечення заняття

6.1. Навчально-методична література:

- основна:

1. Туберкульоз /За редакцією Асмолова О.К. – Одеса, 2002. – 275 с.

2. Пилипчук М.С., Петренко В.І. Фтизіатрія. – Київ: Вища школа, 1998. – 255 с.

3. Туберкулёз: клиника, диагностика, лечение /Под ред. проф. А.К.Асмолова. - Одесса, 2001. – 185 с.

4. Туберкульоз: Підручник для студ.мед.навч.закл. III-IV рівнів акредитації (електроний ресурс) / О.К.Асмолов. О.А.Бабуріна, І.М.Смольська, Н.А.Герасимова.

- додаткова:

 

1. Наказ МОЗ України №384 „Протокол надання допомоги хворим на туберкульоз”// Зб. Нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. – 2006. - № 7. – С.46 – 71.

2. Фещенко Ю.І., Мельник В.М. Сучасні методи діагностики, лікування і профілактики туберкульозу: Посібник для лікарів, студентів, інтернів, курсантів та ін.– Київ, 2002. – 713 с.

3. Визель А.А. Туберкулез/ Науч. рук-ль М.И.Перельман. – М.: Медицина, 1999. – 402 с.

4. Туберкулез: Руководство по внутренним болезням / Под ред. акад. РАМН А.Г. Хоменко. – М.: Медицина, 1996. – 502 с.

6.2. 0рієнтуюча карта щодо самостійної роботи студента з історією хвороби з теми заняття (виконується письмово – написання історії хвороби).

 

Основні завдання Вказівки Відповіді
  1. Вивчити: Анамнез хвороби   Звернути увагу на епідеміологічний анамнез, скарги, початок і розвиток хвороби, поступовість наростання симптомів.    
2. Анамнез життя Визначити фактори ризику розвитку туберкульозу – соціальні умови, професійні і супутні захворювання.  
3.     Симптоматологію туберкульозу легень.   Перерахувати ймовірні симптоми туберкульозу легень (симптоми туберкульозної інтоксикації та симптоми з боку бронхолегеневої системи)  
4. Зміни в крові, сечі та харкотинні у хворих на туберкульоз легень. Вказати основні зміни в аналізах крові, які найбільш характерні для туберкульозу; можливі зміни в аналізах сечі за певних умов; чутливість методів дослідження харкотиння.  
5. Туберкуліно- діагностику Оцінити пробу Манту з 2 ТО. Провести диференційну діагностику специфічної та післявакцинної алергії    
6. Основні зміни на рентген знімках, що характерні для туберкульозу і нетуберкульозних захворювань легень.   Вказати характерну для туберкульозу локалізацію змін у легенях. Дати визначення рентгенологічним симптомам: затемнення, просвітлення, вогнище, інфільтрат, порожнина, кальцинат.    
7. Основні диференційно-діагностичні ознаки туберкульозу легень. Вміти на підставі даних анамнезу, клініко-рентген-лабораторного обстеження провести аналіз отриманих даних для виділення специфічних ознак туберкульозу легень.  
8. Методи лікування хворих на туберкульоз легень згідно категорії. Знати категорії хворих, згідно яким визначити режими лікування. Знати хіміопрепарати, шляхи введення, добові та разові дози, патогенетичну та симптоматичну терапію.  
9. Формулювання клінічного діагнозу Написати клінічний діагноз згідно класифікації  



Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Диференційний діагноз хворого | Матеріали для самоконтролю якості підготовки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.