МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 25 5.1. Теоретичні питання до заняття 5.1.1. Електромагнітна природа світла. Природне і поляризоване світло. 5.1.2. Поляризація світла при подвійному променезаломленні. Звичайний і незвичайний промені, їх властивості. 5.1.3. Поляризація світла в анізотропних речовинах. Оптична вісь кристала. Головна площина кристала. Площина поляризації. 5.1.4. Одержання поляризованого світла за допомогою призми Ніколя. Пояснити, використовуючи відповідний рисунок. 5.1.5. Поляризація світла при відбиванні і заломленні. Записати і пояснити закон Брюстера. 5.1.6. Явище повертання (обертання) площини поляризації світла оптично активними речовинами. Визначення питомого кута обертання. 5.1.7. Дисперсія оптичної активності. Записати і пояснити закон Біо. 5.1.8. Суть поляриметричних методів дослідження. Закон Малюса. 5.1.9. Оптична схема поляриметра (сахариметра). Будова і принцип дії сахариметра. 5.1.10. Застосування поляризованого світла для медико-біологічних досліджень. Домашнє завдання 5.2.1. Підготувати протокол Лабораторної роботи № 25 за прийнятою на кафедрі схемою (див. джерело [6], стор.4). 5.2.2. Вивчити подані вище теоретичні питання. Практичні завдання, які виконуватимуться на занятті при виконані лабораторної роботи №25: Завдання №1. Ознайомлення з приладами та їх роботою. Завдання №2. Підготовка сахариметра до роботи. Оволодіння навичками роботи з ним. Завдання № 3. Визначення концентрації цукру в розчині. Завдання № 4. Обробка і аналіз результатів вимірювань. Висновок з роботи. Проведення тестового контролю знань, набутих при вивченні цієї теми Таблиця №3
Див. нижче додаток № 1 до лабораторної роботи № 25 АУДИТОРНА РОБОТА (90 хв.) Порядок проведення заняття по видам роботи і регламенту 1. Вступ ……………………………………………………………. 2 хв. 2. Основна частина ………………………………………………. 88 хв. а) Перевірка виконання дом. завдання …………………….. 8-10хв. б) Відповіді на запитання студентів …………...……………. 5-8 хв. в) Виконання лабораторної роботи ………...…………….. 40-45 хв. г) Обробка і аналіз отриманих результатів експерименту ….. 20хв. 3. Тестування знань студентів, набутих при вивченні теми ……. 15 хв. 4. Заключна частина ………………………………………….... до 5 хв. а) Оголошення результатів тестування ………………………. 4 хв. б) Завдання до наступного заняття …………………………… 1 хв.
|
|||||||||||||||||
|