Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 25

5.1. Теоретичні питання до заняття

5.1.1. Електромагнітна природа світла. Природне і поляризоване світло.

5.1.2. Поляризація світла при подвійному променезаломленні. Звичайний і незвичайний промені, їх властивості.

5.1.3. Поляризація світла в анізотропних речовинах. Оптична вісь кристала. Головна площина кристала. Площина поляризації.

5.1.4. Одержання поляризованого світла за допомогою призми Ніколя. Пояснити, використовуючи відповідний рисунок.

5.1.5. Поляризація світла при відбиванні і заломленні. Записати і пояснити закон Брюстера.

5.1.6. Явище повертання (обертання) площини поляризації світла оптично активними речовинами. Визначення питомого кута обертання.

5.1.7. Дисперсія оптичної активності. Записати і пояснити закон Біо.

5.1.8. Суть поляриметричних методів дослідження. Закон Малюса.

5.1.9. Оптична схема поляриметра (сахариметра). Будова і принцип дії сахариметра.

5.1.10. Застосування поляризованого світла для медико-біологічних досліджень.

Домашнє завдання

5.2.1. Підготувати протокол Лабораторної роботи № 25 за прийнятою

на кафедрі схемою (див. джерело [6], стор.4).

5.2.2. Вивчити подані вище теоретичні питання.

Практичні завдання, які виконуватимуться на занятті при

виконані лабораторної роботи №25:

Завдання №1. Ознайомлення з приладами та їх роботою.

Завдання №2. Підготовка сахариметра до роботи. Оволодіння навичками роботи з ним.

Завдання № 3. Визначення концентрації цукру в розчині.

Завдання № 4. Обробка і аналіз результатів вимірювань. Висновок з роботи.

Проведення тестового контролю знань, набутих при вивченні цієї теми

Таблиця №3

№ з/п ТЕСТИ (питання) ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ
1.    
2.    

Див. нижче додаток № 1 до лабораторної роботи № 25

АУДИТОРНА РОБОТА (90 хв.)

Порядок проведення заняття по видам роботи і регламенту

1. Вступ ……………………………………………………………. 2 хв.

2. Основна частина ………………………………………………. 88 хв.

а) Перевірка виконання дом. завдання …………………….. 8-10хв.

б) Відповіді на запитання студентів …………...……………. 5-8 хв.

в) Виконання лабораторної роботи ………...…………….. 40-45 хв.

г) Обробка і аналіз отриманих результатів експерименту ….. 20хв.

3. Тестування знань студентів, набутих при вивченні теми ……. 15 хв.

4. Заключна частина ………………………………………….... до 5 хв.

а) Оголошення результатів тестування ………………………. 4 хв.

б) Завдання до наступного заняття …………………………… 1 хв.




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БАЗОВІ ЗНАННЯ, ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИВ-ЧЕННЯ ТЕМИ. | ДОДАТОК № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.