МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ККК ТТТ ЛАТ МММ ППП ДДД.1)Впізнати літеру за елементами і дописати до цілої. 2)Знайти і показати, до складу яких фігур (літер) входитьпевний елемент (за зразком, за уявленням). Назвати ці літери. 3)Упізнати в елементах неповністю зображених літер цілілітери та викласти їх на набірному полотні: Визначити, зі скількох елементів складається подана буква: ХПІМИТРВЖБУЩШЦ. 1. Учитель називає звук, а діти пишуть літеру на її позначення у повітрі. 2. Діти змагаються, хто швидше складе з розданих елементів фігур (літер) цілу фігуру (літеру) (за зразком, за уявленням). Назвати складену літеру.
3. Розв'язати приклади за зразком (один елемент літери +■ 4. Розв'язати рівняння і закреслити знак « = » там, де він поставлений неправильно (там, де сума елементів містить зайвий елемент або його не вистачає). 5. Дітям пропонують картки, де ліворуч від вертикальної риски зображена вся літера, а праворуч від неї — різні елементи. Знайти серед них елементи потрібної літери: Назвати запропоновану літеру і знайти її зайвий елемент: Аіа ньж. 21.Знайти і поєднати лінією однакові фігури (літери). Ускладнення цього завдання: поєднати лінією однакові літери, але записані різним шрифтом. 22.Упізнати літери в дзеркальному зображенні і правильновикласти їх з елементів. 23.Упізнати літери в умовах накладання і викласти їх на набірному полотні: 0 ІА Є (&■ 30.Порівняти дві графічно подібні літери і знайти елементи, за якими вони відрізняються: ЛА ЛМ ВР ВЗ ВБ ГТ КЖ ХУ ИН ПН ИП ИЦ ЦЩ ШЩ СО ОР. 31.Визначити подібність і відмінність фігур, які відрізняються лише одним елементом. 32.Полічити, скільки разів трапляється задана літера в ряду графічно подібних літер (наводять зразок літери). Ускладненим варіантом цього завдання є його виконання за уявленням (без
|
||||||||
|