Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправи з розвитку координації дрібних рухів пальців і кистей рук

передбачають:

1.Розвиток кінестетичної організації довільних рухів.

2.Розвиток кінетичної організації довільних рухів.
Вправи з розвитку кінестетичної організації довільних рухів

спрямовані на відтворення статичних поз патьців та кистей рук за зразком логопеда.

Для закріплення графічної форми вивченої літери дітям про­понують так звану пальчикову азбуку, яка передбачає виконан­ня завдань у такій послідовності:

1. Побудова літери за словесною інструкцією логопеда з одно­
часним показом.

2.Порівняння пальчикової літери зі зразком.

3.Побудова літери за словесною інструкцією без зразка.

4.Самостійна будова свого варіанта літери залежно від мож­
ливостей і рівня розвитку уяви.

5.Відгадування літери, побудованої іншою дитиною.

Вправи з розвитку кінетичноїорганізаціїдовііьних рухів

1.Виконання дитиною послідовної зміни трьох позицій руки:
«долоня — ребро — кулак». Вправу виконують спочатку по­
вільно, а потім з поступовим пришвидшенням.

2.Дитині пропонують одночасно стукати по столу обома ру­
ками: правою, стиснутою в кулак, і лівою — розкритою доло­
нею. Потім положення рук швидко змінюють: лівою, стисну­
тою в кулак, і правою — розкритою долонею. Вправу викону­
ють спочатку повільно, а потім з поступовим пришвидшенням.

3.Виконання динамічних вправ для пальців та кистей рук за
зразком логопеда.

Графічні вправи з розвитку зорово-моторної координації та дріб­ноїмоторики рук передбачають:

1. Виконання графічних вправ на нерозлініяному аркуші
паперу.

2. Виконання графічних вправ у сітці зошита.




Переглядів: 1283

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Л . .А А. А | Графічні вправи на нерозлініяному аркуші паперу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.