МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Показники конкурентоспроможності «підприємства», «конкурента», «ідеального варіанта»
Примітка: у таблиці не повинно бути "абсолютних" нулів, проте допускається використання значень близьких до нуля (напр. 0,0000001), що обумовлене особливостями, пов'язаними, з розрахунком об'ємів геометричних тіл. «SUBJECT» привласнюється «0», якщо ми будуємо багатокутник внутрішніх конкурентних переваг для «підприємства» і «1» – для «конкурента».
Даний метод дозволяє визначити узагальнений критерій внутрішньої конкурентоспроможності підприємства: , (6.29) де площа багатокутника певного господарюючого суб'єкта (площа багатокутника дорівнює сумі площ шести його секторів); площа одиничного круга (у нашому випадку радіус оцінного круга рівний 1, отже ). Порівнюємо площі і отримуємо наступні результати (табл.6.6). Третій етап – побудова імітаційної моделі ринкової рівноваги в умовах конкурентного суперництва товаровиробників (сфери) на основі оцінки конкурентоспроможності конкретного господарюючого суб'єкта: завдання координат точок для побудови сфери; градуювання; розробка матриці даних; розробка формул для обчислення об'ємів; визначення значення радіусу сфери; інтерпретація моделі «Ринкова оцінка конкурентних позицій підприємства»; обчислення об'єму сфери; обчислення об'єму вписаної в сферу геометричної фігури, що характеризує конкурентоспроможність господарюючого суб'єкта; визначення відношення об'єму вписаної фігури до об'єму сфери. Таблиця 6.6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|