Основні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти
- якість
- конкурентоспроможність вищих навчальних закладів Європи
- взаємна довіра держав і вищих навчальних закладів
- сумісність структури освіти та кваліфікацій на доступеневому і післяступеневому рівнях
- мобільність студентів
- привабливість освіти
Основні завдання та принципи створення зони Європейської вищої освіти:
□ введення двоциклового навчання
□ запровадження кредитної системи
□ формування системи контролю якості освіти
□ розширення мобільності студентів і викладачів
□ забезпечення працевлаштування випускників та привабливості європейської системи освіти
1. Кредити ECTS, які є числовим еквівалентом оцінки, що призначається розділам курсу, щоб окреслити обсяг навчального навантаження студентів, необхідний для завершення курсу
2. Інформаційний пакет, який дає письмову інформацію студентам і працівникам про навчальні заклади, факультети, організації і структуру навчання і розділів курсу
3. Перелік оцінок з предметів, який показує здобутки студентів у навчанні у спосіб, який є всебічним і загальнозрозумілим, і може легко передаватися від одного закладу до іншого
4. Навчальний контракт, що стосується навчальної програми, яка буде вивчатися, і кредитів ECTS, які будуть присвоюватись за успішне її закінчення, є обов’язковим як для місцевого і закордонного закладів, так і для студентів