Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення зарину, зоману, V-х.

Викладач в короткій і зрозумілій формі розповідає і використовуючи ВПХР практично показує порядок визначення ОР зарину, зоману, V-х.

Взяти дві індикаторні трубки (ІТ) з маркіровкою червоне кільце і крапка. В обох ІТ відламати обидва кінці і розбити з допомогою ампуловскривача верхні ампули з реактивом. Взяти ІТ за маркіровані кінці і енергічно струснути(щоб реактив змочив наповнювач). Одну ІТ вставити не маркірованим кінцем в отвір ручної помпи і прокачати повітря 5-6 разів.

Другу ІТ поставити у штатив. Після прокачування повітря через дослідну ІТ в обох ІТ розбити нижні ампули з реактивом взяти за маркіровані кінці і енергічно струснути. Спостерігати за зміною кольору в ІТ. Якщо в обох ІТ колір змінюється від червоного до жовтого, то це свідчить про те, що отруйної речовини в високій концентрації відсутні. Якщо колір змінюється тільки в контрольній ІТ і зберігається в дослідній це свідчить про те, що отруйні речовини є в високій концентрації.

Для визначення отруйних речовин в меншій концентрації дослідження повторюється, але повітря прокачується через дослідну ІТ 50-60 разів.

Викладач подає команду студентам на визначення ОР (заріну, зоману, V-х) студенти практично тренуються в визначені ОР. Викладач слідкує за послідовністю та додержанням заходів безпеки.




Переглядів: 205

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність підготовки до роботи ДП-5В | Визначення фосгену, дифосгену, синильної кислоти, хлорціану.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.