Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технологічна карта заняття

№ п/п Основні етапи заняття, їх функції та зміст Рівень засвоєння Методи контролю і навчання Матеріали методичного забезпечення Розподіл часу (хв.)
  1. 2.     3.   Підготовчий етап Організаційні заходи Постановка навчальних цілей та мотивація   Контроль вихідного рівня знань, навичок, умінь 1.Значення місцевої анестезії при проведенні хірургічних втручань і перев’язок хворих. 2. Відчуття хворого під час проведення місцевої анестезії. 3. Визначення місцевої та загальної анестезії. 4. Види місцевої анестезії. 5. Препарати, які використовують для місцевої анестезії. 6. Покази та протипокази до місцевої анестезії і її переваги перед іншими методами знеболення.   ІІ     ІІ   ІІ   ІІ ІІ     ІІ   Індивідуальне опитування Тести ІІ р.       П.1 "Актуальність теми" П.2 "Навчальні цілі"     Таблиця: Методика місцевої анестезії. Схема: Проведення провідникових анестезій.   1-3      
  4.   Основний етап 1. Оволодіти технікою проведення інфільтраційної анестезії. 2. Навчитись проводити провідникову анестезію по Лукашевичу-Оберсту.   ІІІ     ІІІ     Професійний тренінг у вирішенні нетипових клінічних задач. Практичний тренінг.   Хворі хірургічного відділення, перев’язочна.      
  5.   6. 7. Заключний етап Контроль та корекція рівня професійних вмінь та навичок Підведення підсумків заняття Домашнє завдання (основна і додаткова література за темою)   ІІІ     Індивідуальний контроль навичок Тести ІІІ р.     Тести ІІІ р. Задачі ІІІ р.   Короткі методичні вказівки до роботи на практичному занятті.      

 

Тема4: Загальні питання анестезіології, реанімаційні заходи при термінальних станах у хірургічних хворих та обов’язки медичної сестри при цьому.

 

1. Вкажіть технічні засоби інгаляційного наркозу:

а) лицеві дихальні маски

б) об’ємні респіратори Ро-1, Ро-3, Ро-5, Ро-6

в) S-подібна маска

г) діатермокоагулятор

д) електровідсмоктувач

 

2. Якою може бути премедикація?

а) механічна

б) психологічна

в) фізична

г) медикаментозна

д) алергія

 

3. Етапи премедикації:

а) зменшення психоемоційної напруги перед операцією

б) запобігання побічної діє наркотичних речовин

в) полегшення введення в наркоз

г) полегшення стабільності наркозу в процесі його проведення

д) посилення метаболізму

 

4. Коли виконується премедикація:

а) напередодні операції перед сном per os

б) вранці за 2 години до операції per os

в) за 40 хв до операції per os

г) за 15 хвилин до операції внутрішньом’язево

д) під час самої операції внутрішньовенно

 

5. Метою премедикації є:

а) посилення метаболізму, з метою зниження потреби в кисні

б) усунення седативного ефекту

в) збільшення анальгетичної дії анестетика

г) зменшення салівації

д) зменшення захисної дії аналгезії

 

 

6. Клінічні ознаки виходу хворого з наркозу:

а) відновлення ковтального і кашльового рефлексів

б) припинення подачі анестетика за 10-15 хвилин до закінчення операції

в) адекватне дихання

г) правильний ритм дихання

д) розширення зіниці

 

 

7. Вкажіть назви рідких наркотичних речовин:

а) етиловий ефір

б) хлоретил

в) фторотан

г) хлороформ

д) новокаїн

8. Вкажіть назви газоподібних наркотичних речовин:

а) закис азоту

б) циклопропан

в) азеотропна суміш

г) атропін сульфат

д) пеніцилін

 

9. Вкажіть назви антидеполяризуючих м’язових релаксантів:

а) тубокурарін

б) флакседіл

в) диплацин

г) етоній

д) фурацилін

 

10. Вкажіть назви деполяризуючих м’язових релаксантів:

а) лістенон

б) міорелаксін

в) дитилін

г) декаметоній

д) піпольфен

 

 

11. Правила дезинфекції наркозно-дихальної апаратури:

а) механічна очистка шлангів, вузлів наркозного апарату

б) обробка щіткою і прополіскування дистильованою водою

в) занурення в миючий розчин на 20 хв.

г) занурення в 1% розчин хлораміну на 60 хв.

д) занурення в 6% розчин перекису водню на 1 годину

 

 

12. Дезинфекцію використаної наркозно-дихальної апаратури можна провести наступними методами:

а) занурення в 10% розчин хлораміну на 60 хв.

б) занурення у 10% розчин хлорного вапна на 60 хв.

в) занурення у 1% розчин хлораміну на 60 хв.

г) занурення у 6% розчин перекису водню на 1 годину

д) занурення в дистильовану воду при температурі 100 оС

 

 

20. Динамічний контроль за пульсом при проведенні оперативного втручання:

а) пульс є через 5 хв.

б) пульс є через 10 хв.

в) пульс є через 30 хв.

г) пульс є через 25 хв.

д) пульс є через 2 год.

 

 

21. Динамічний контроль за артеріальним тиском при проведенні оперативного втручання:

а) кожні 5хв.

б) кожні 10 хв.

в) кожні 30 хв.

г) кожні 40 хв.

д) кожні 50 хв.




Переглядів: 270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Ситуаційні задачі для перевірки кінцевого рівня знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.