Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ

Розвиток сучасних технологій нерозривно пов'язаний із зниженням енергетичних, матеріальних та трудових затрат на виробництво продукції і послуг. Одним із ефективних засобів вирішення цих задач є застосування методів математичного моделювання.

Математичні моделі реальних об’єктів та процесів дозволяють суттєво знизити затрати на проектування і випробування деталей, складових частин та окремих технічних пристроїв транспортних засобів, автоматизуючи процеси проектування, заміняючи частково чи повністю фізичні випробування віртуальними методами випробувань.

Математичні моделі процесів, що носять випадковий характер, дозволяють вирішувати задачі оптимізації роботи підрозділів та дільниць автотранспортних підприємств і станцій технічного обслуговування, зменшуючи затрати енергетичних, матеріальних та трудових ресурсів.

Логічні математичні моделі дозволяють розробляти технологічні процеси діагностування, які забезпечують оцінку відповідності технічного стану та пошук несправностей, із мінімально необхідною кількістю контрольних операцій, а також оптимізувати їх, зменшуючи затрати на діагностування.

Основна мета практичних робіт – ознайомитися із сучасним програмним забезпеченням для побудови і дослідження математичних моделей та оволодіти методами побудови математичних моделей реальних процесів в галузі автомобільного транспорту і їх дослідження з застосуванням ПЕОМ з метою вирішення практичних задач.

В результаті виконання практичних робіт студент повинен знати про можливості сучасних пакетів програмного забезпечення з побудови математичних моделей тривимірних об’єктів будь-якої складності, які можуть бути застосовані для проектування деталей і їх збірок, автоматизованого отримання їх креслень та/або для розроблення технологічних процесів виготовлення цих деталей на станках з числовим програмним керуванням, а також основні методи побудови математичних моделей реальних процесів в галузі автотранспорту, що носять випадковий характер, з метою вирішення задач оптимізації цих процесів.

В результаті виконання практичних робіт студент повинен вміти самостійно розробити стохастичну математичну модель процесів, що носять випадковий характер, виходячи із заданого закону розподілу випадкових величин та основних параметрів цього закону, розробити алгоритм роботи моделюючої програми та програму з застосуванням засобів однієї з доступних мов програмування.


Місце практичних робіт в структурі

навчальної дисципліни

 

  № ЗМ Гру-пи   Назва змістового модулю (ЗМ) Кількість годин
Всього Лекції Лабораторні роботи Практичні заняття Самостій­на робота
Семестр 9. Модуль 1. Основи математичного моделювання
ЗМ 1 АА Термінологія та теоретичні основи математичного моделювання - -
ААт - -
ЗМ 2 АА Введення в детерміновані математичні моделі - -
ААт - -
ЗМ 3 АА Введення в стохастичні математичні моделі -
ААт - -[*]
ЗМ 4 АА Введення в логічні математичні моделі - -
ААт - -
  АА Всього на модуль 1: -
ААт - -*
Форма модульного контролю – письмова робота
Семестр 9. Модуль 2. Застосування методів математичного моделювання для вирішення задач проектування, прогнозування і оптимізації
ЗМ 5 АА Застосування теорії масового обслуговування та методів математичного моделюван­ня для вирішення задач оптимізації технологічних процесів -
ААт -
ЗМ 6 АА Застосування математично­го моделювання для проектуван­ня реальних об’єктів і технологічних процесів, досліджен­ня і прогнозуван­ня їх характеристик -
ААт -
  АА Всього на модуль 2: -
ААт -
  АА Всього за семестр: -
ААт -
Форма модульного контролю – письмова робота
Форма підсумкового контролю – залік
                 

Зміст практичних занять та форма контролю

 

№ п.п. Назва практичної роботи Форма контролю поточної успішності Кількість балів
Практична робота №1. Моделювання процесів, що носять випадковий характер, та описуються рівномірним законом розподілу випадкових величин Перевірка відвідування. Перевірка виконання та захист роботи 1 + 3
Практична робота №2. Моделювання процесів, що носять випадковий характер, та описуються нормальним законом розподілу випадкових величин Перевірка відвідування. Перевірка виконання та захист роботи 1 + 3
Практична робота №3. Оптимізація кількості універсальних постів складально-розбиральних робіт поточного ремонту Перевірка відвідування. Перевірка виконання та захист роботи 1 + 3
Практична робота №4. Застосування 3-D моделювання для проектування деталей і їх збірок та для розроблення технологічних процесів виготовлення деталей на станках з числовим програмним керуванням Перевірка відвідування. Перевірка виконання та захист роботи 1 + 3

 





Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А. Н. Глазов | Робота № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.