Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практична робота № MS Access 2

.

Тривалість практичної роботи – 2 години.)

 

 

ТЕМА: Створення та редагування таблиць із застосуванням режиму конструктора, використання зв’язків між таблицями, створення форм із застосуванням майстра форм, створення звітів із застосуванням майстра звітів.
МЕТА: Навчитися створювати та редагувати таблиці в БД із застосуванням СУБД Microsoft Access в режимі конструктора, створювати форми та звіти за допомогою майстра форм та звітів, оволодіти типами полів, розуміти призначення ключового поля, навчитися створювати та використовувати зв’язки між таблицями.

 

ХІД РОБОТИ:

 

ЗАДАЧА: створити БД для підприємства (фірми), яке займається реалізацією продовольчих товарів.

 

1.1 Створити БД в папці Мої документи та надати ім’я «Прізвище_група_учня_фірма»

 

1 Створити таблиці, які будуть містити основну інформацію про діяльність фірми.

 

· Таблиця ПРАЦІВНИК містить відомості про працівників підприємства (№, ПІБ_працівника, Адреса, Телефон, Стать (чол./жін.), Перебуває у шлюбі, Кількість дітей, Спеціальність за дипломом)

· Таблиця ПРОДУКЦІЯ містить відомості про наявність товару (№, Назва товару, Ціна за одиницю, Кількість, Дата отримання)

· Допоміжна таблиця ПОСАДА (№, посада)

· Допоміжна таблиця ФІРМА_постачальник (№, Фірма_постачальник, Адреса, Особа_представник, Телефон)

 

для створення таблиці ПРАЦІВНИК використаємо режим конструктора СТВОРИТИ\КОНСТРУКТОР ТАБЛИЦЬ

 

 

вказати назви та властивості полів

вказати ключове поле (Конструктор\Ключове поле)

 

 

зберегти та надати назву таблиці ПРАЦІВНИК

 

 

інші таблиці створимо так само

 

 

3 Заповнити даними таблиці ПРАЦІВНИК, ПРОДУКЦІЯ та допоміжні таблиці ПОСАДА та ФІРМА_ПОСТАЧАЛЬНИК (не менше 10 – ти записів).

 

 

 

4 Створити зв'язок один – до – багатьох (з допоміжної таблиці ПОСАДА підставити значення поля ПОСАДА в таблицю ПРАЦІВНИК).

· таблицю ПРАЦІВНИК відкрити в режимі Конструктор (Основне\Вигляд\Конструктор)

 

· додати поле ПОСАДА (тип даних – майстер підстановок)

 

 

 

виконати вказівки Майстра підстановок

 

 

 

 

 

 

 

зберегти таблицю

 

 

 

Відкрити таблицю ПРАЦІВНИК та підставити значення в поле ПОСАДА

 

 

 

5 Створити зв'язок один – до – багатьох (з допоміжної таблиці ФІРМА_ПОСТАЧАЛЬНИК підставити значення поля ФІРМА_Постачальник в таблицю ПРОДУКЦІЯ).

· таблицю ПРОДУКЦІЯ відкрити в режимі Конструктор

· ввести поле ФІРМА_ПОСТАЧАЛЬНИК (тип даних – майстер підстановок).

 

6 Створити зв'язок один – до – багатьох (з допоміжної таблиці ПОСАДА підставити значення поля ПОСАДА в таблицю ФІРМА_ПОСТАЧАЛЬНИК).

· таблицю ФІРМА_ПОСТАЧАЛЬНИК відкрити в режимі Конструктор

· ввести поле ПОСАДА (тип даних – майстер підстановок)

7 Створити зв'язок один – до – багатьох (з допоміжної таблиці ПОСАДА підставити значення поля ПОСАДА в таблицю ПРОДУКЦІЯ).

· таблицю ПРОДУКЦІЯ відкрити в режимі Конструктор

· ввести поле ПОСАДА (тип даних – майстер підстановок)

 

7.1 Створити зв'язок один – до – багатьох (з допоміжної таблиці ПРАЦІВНИК підставити значення поля ПІБ_Працівника в таблицю ПРОДУКЦІЯ).

· таблицю ПРОДУКЦІЯ відкрити в режимі Конструктор

· ввести поле ПІБ_Працівника (тип даних – майстер підстановок)

 

 

8 Створити форму для введення даних в таблицю ПРОДУКЦІЯ, яка містить слідуючі поля № , Назва_товару, ціна_за_одиницю, Кількість, Дата_отримання, ПІБ_Працівника, Посада.

· використати майстер форм, макет форми – за шириною. Ім’я форми ПРОДУКЦІЯ_2.

 

Виконати команду СТВОРИТИ\Майстер форм

 

 

 

10 В таблицю ПРАЦІВНИК додати поле ФОТО для зберігання фото працівника.

· відкрити таблицю ПРАЦІВНИК в режимі Конструктор. Ввести поле ФОТО (тип даних - поле об’єкта OLE).

· графічні зображення знаходяться: Мережне_оточення/PICTURE.

· відкрити таблицю ПРАЦІВНИК та в поле ФОТО підставити графічні зображення (Вставка\Об’єкт).

 

таблицю ПРАЦІВНИК відкрити в режимі Конструктор (Основне\Вигляд\Конструктор)

додати поле ФОТО (тип даних об’єкт OLE)

 

 

Зберегти зміни та закрити структуру таблиці

 

Відкрити таблицю ПРАЦІВНИК для перегляду

 

 

Додати графічні зображення в поле ФОТО (розташування: папка PICTURE)

 

Використати команду Додати об’єкт

 

 

Перемикач «створити з файлу»

 

 

 

Натиснути кнопку «Огляд» та вибрати графічне зображення

 

 

 

Заповнити значеннями поле ФОТО

 

 

 

6. Зміст звіту:

6.1 Тема та мета лабораторної роботи.

6.2 Хід виконання лабораторної роботи.

6.3 Відповіді на контрольні запитання лабораторної роботи.

6.4 Висновки.

 




Переглядів: 3595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Література.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.