Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальні завдання

При виконанні індивідуального завдання необхідно:

1) всі завдання виконати за допомогою програми Microsoft Excel;

2) провести аналіз варіантів рішень та сформувати матрицю альтернатив;

3) вирішити ЗПР з використанням класичних критеріїв вибору та обґрунтувати вибір оптимального рішення;

4) вирішити ЗПР з використанням похідних критеріїв вибору та обґрунтувати вибір оптимального рішення;

5) визначити вартість достовірної інформації при прийнятті рішення;

6) оцінити ступінь ризику при прийнятті рішення;

7) чи призведе зміна певних вихідних значень до зміни одного варіанта рішень іншим?;

8) вирішити ЗПР з використанням матриці прибутків та графіка корисності.

1. Туристична фірма закуповує путівки для реалізації у іноземного партнера. Середня закупівельна ціна 1 путівки складає $500, якщо купують менше 300 путівок, і $450, якщо купують більшу кількість. Продають путівки по ціні $700. Якщо путівка не реалізована за 5 днів до початку подорожі, то її продають за ціною $400. Не задоволений попит на путівки оцінюється для фірми збитком у $70, як непідтримання репутації фірми та втрати потенційних клієнтів. Дані про попередній попит на путівки за останні два роки наведено в таблиці.

Місячний попит
Частота

· Яку кількість путівок на наступний місяць потрібно придбати, щоб задовольнити попит клієнтів і одержати максимальний прибуток?

· Чи зміниться рішення, якщо зменшити ціну реалізації путівок на 10 %?

 

2. Видавництво наукової літератури звернулося до маркетингової служби встановити можливий попит на певне видання. Дослідження відділу маркетингу показали:

Попит на книги в найближчі три роки (к-ть екз.)
Імовірність 0,1 0,3 0,35 0,15 0,1

Прибуток від реалізації однієї книги становить 9 грн. Якщо книга не продається, то збитки становлять 4 грн. за шт. Якщо видавництво не задовольняє попит, то збитки за незадоволений попит становлять 1 грн, як непідтримання репутації видавництва та майбутнього попиту.

· Визначити, скільки книг видавництво повинно випустити в розрахунку на трьохрічний період, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи призведе зниження ціни реалізації книг на 5 % до зміни рішення?

 

3. Завод випускає тонізуючий напій для реалізації у мережі магазинів. Собівартість однієї пляшки ємністю 0,5 л становить 1,4 грн. Відпускна ціна – 1,55грн. Нереалізовану вчасно продукцію завод продає у своєму кіоску зі знижкою 50 %. Дослідження відділу маркетингу показали, що за попередні сто днів попит на продукцію був таким:

щоденний попит на напої (тис.пляшок)
частота

· Визначити, скільки пляшок заводу потрібно випускати щоденно, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи призведе збільшення ціни реалізації напою на 5 % до зміни рішення?

 

4. Фірма, що реалізує офісну техніку, повинна вирішити, яку кількість комп’ютерів потрібно закупити у оптового постачальника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного комп’ютера становить $580, якщо партія менша 100 штук, та $550, якщо закуповують більше 100 комп’ютерів. Продають комп’ютери по $700. При не реалізації комп’ютерів протягом місяця їх уціняють на 25% через моральне старіння. Дані про обсяги реалізації комп’ютерів за останні 12 місяців:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

 

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни малих партій (менше 100 шт.) комп’ютерів на $15?

 

5. Кулінарія готує м’ясний фарш для реалізації споживачам. Собівартість одного кілограма фаршу становить 16 грн., а реалізують його за ціною 18,6 грн. Якщо протягом дня фарш не реалізують, то залишки переробляють на готові вироби. Витрати на перероблення кілограма фаршу складають 25 % від його собівартості, а ціна реалізації продукції становить 19,5 грн. за кілограм. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на фарш за останні 40 днів був таким:

Денний попит (кг)
Кількість днів

· Визначити, скільки кілограмів фаршу кулінарії потрібно виготовити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи зміниться прийняте рішення при зниженні собівартості фаршу на 5 %?

 

6. Кондитерська фабрика “Ласунка” виготовляє цукерки та фасує їх у пакети вагою 0,5 кг для дитячих новорічних подарунків. Собівартість одного подарунка 6,5 грн., а відпускна ціна – 8 грн. Якщо подарунки не реалізуються до 15 січня, то їх продають як звичайні цукерки по 12 грн. за кілограм. Маркетингова служба підприємства, провівши аналіз попиту на подарунки за останні роки, надала такі дані:

Кількість реалізованих наборів (тис. шт.)
Імовірність продажу до 15 січня 0,1 0,25 0,25 0,3 0,1

· Визначити, скільки подарунків потрібно виготовити фабриці, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине зниження ціни реалізації подарунків на 5 % на прийняте рішення?

 

7. Торгівельна фірма закуповує на маслозаводі масло для реалізації споживачам. Закупівельна ціна пачки масла вагою 200г становить 2,65 грн., а реалізують за ціною 2,85 грн. за пачку. Дослідження відділу маркетингу показали, що протягом останніх 40 днів спостерігався наступний попит на масло:

Денний попит (тис. пачок)
Кількість днів

 

Якщо протягом дня масло не буде реалізоване, то його продають наступного дня, але при цьому фірма витрачає 20 коп. на транспортні витрати та на зберігання в морозильній камері.

· Визначити, скільки пачок масла фірмі потрібно закупити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине підвищення ціни реалізації масла на 5 % на прийняте рішення?

 

8. Фірма, що реалізує аудіо-відео техніку, повинна вирішити, яку кількість відеомагнітофонів потрібно закупити у оптового постачальника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного відеомагнітофона становить $230, якщо партія менша 1000 штук, та $215, якщо закуповують більше 1000 відеомагнітофонів. Продають відеомагнітофони по $280. При не реалізації протягом кварталу їх уціняють на 30% через моральне старіння. Дані про обсяги реалізації відеомагнітофонів за останні 12 кварталів:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни невеликих партій (менше 1000 шт.) відеомагнітофонів на 5%?

 

9. Кулінарія готує тісто для реалізації споживачам. Собівартість одного кілограма тіста становить 5,8 грн., а реалізують його за ціною 7,2 грн. Якщо протягом дня тісто не реалізують, то залишки переробляють на випічку. Витрати на перероблення кілограма тіста складають 25 % від його собівартості, а ціна реалізації виробів не змінюється. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на тісто за останні 25 днів був таким:

Денний попит (кг)
Кількість днів

· Визначити, скільки кілограмів тіста кулінарії потрібно виготовити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи зміниться прийняте рішення при зниженні собівартості тіста на 5 %?

 

10. Підприємець закуповує щотижня у фермерів моркву за ціною 0,9 грн. за кілограм, а реалізує її по 1,1 грн. за кілограм. При не реалізації моркви протягом тижня її продають наступного тижня, при цьому підприємець витрачає на транспортування та зберігання моркви у сховищі 0,25 грн. за кожен кілограм. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на моркву за останні 30 тижнів був таким:

Тижневий попит на моркву (кг)
Число тижнів

 

 

· Визначити, скільки моркви потрібно закупити наступного тижня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине зменшення на 5 коп. закупівельної ціни на прийняте рішення?

 

11. Завод випускає тонізуючий напій у 40-літрових бочках. Витрати на виробництво одного літра напою складають 70 коп., а продають за 1,3 грн. Дослідження відділу маркетингу показали, що за останні 50 тижнів попит на напій був таким:

попит на бочки за тиждень
кількість тижнів

Якщо протягом тижня напій не буде реалізований, то його продають закладу обслуговування малозабезпечених громадян за ціною 60 копійок за 1 літр.

· Скільки бочок напою заводу потрібно випустити наступного тижня, щоб отримати максимальний прибуток?

· Чи призведе зменшення ціни реалізації на 10% до зміни рішення?

 

12. Видавництво тижневика “Телеанонс” виготовляє телевізійні програми на усі канали телебачення та реалізує їх оптовим покупцям. Собівартість одного екземпляра становить 0,72 грн., а продають його за 0,9 грн. Нереалізовані екземпляри в кінці тижня продають по 0,6 грн. за штуку. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на дане видання за останні 40 тижнів становив:

Тижневий попит (тис. шт.)
Кількість тижнів

· Визначити, скільки екземплярів програмок потрібно виготовити наступного тижня, щоб видавництво отримало максимальний прибуток.

· Чи зміниться прийняте рішення при зниженні собівартості одного екземпляра на 5 копійок?

 

13. Кулінарія готує рибний фарш для реалізації споживачам. Собівартість одного кілограма фаршу становить 8 грн., а реалізують його за ціною 9,5 грн. Якщо протягом дня фарш не реалізують, то залишки переробляють на готові вироби. Витрати на перероблення кілограма фаршу складають 25 % від його собівартості, а ціна реалізації становить 9,8 грн. Попит на фарш за останні 25 днів наведено в таблиці:

Денний попит (кг)
Кількість днів

· Визначити, скільки кілограмів фаршу кулінарії потрібно виготовити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи зміниться прийняте рішення при зниженні витрат на перероблення фаршу на 3 %?

 

14. Торгівельна фірма, що торгує взуттям, повинна вирішити, яку кількість пар нової колекції потрібно закупити у закордонного виробника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна однієї пари взуття становить $30, якщо партія менша 1000 штук, та $28, якщо закуповують більше 1000 пар. Продають взуття по $40. При не реалізації протягом місяця роблять сезонну знижку на 35%, якщо залишилось менше 50 пар і на 40 %, якщо не вдалось продати більше, ніж 50 пар взуття. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на взуття за останні 12 місяців був таким:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни великих партій (більше 1000 пар) взуття на $2?

 

15. Фірма “Пролісок”, що реалізує квіти на вітчизняному ринку, повинна вирішити, яку кількість букетів потрібно закупити у закордонного виробника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного букета становить $3, якщо партія менша 2000 штук, та $2,5, якщо закуповують більше 2000 букетів. Продають букети по $4. При не реалізації протягом дня їх уціняють на 40%. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на квіти за останні 20 днів був таким:

Місячний попит (шт.)
Кількість днів

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни малих партій (менше 2000 букетів) на 10%?

 

16. Торгівельна фірма, що реалізує одяг, повинна вирішити, яку кількість костюмів нової колекції потрібно закупити у закордонного виробника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного костюма становить $40, якщо партія менша 500 штук, та $37, якщо закуповують більше 500 шт. Продають костюми по $55. При нереалізації протягом місяця роблять сезонні знижки на 35%. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на костюми за останні 12 місяців був таким:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни великих партій костюмів на $2?

 

17. Молочноконсервний комбінат виготовляє молоко в літрових пакетах для реалізації споживачам. Собівартість одного пакета становить 1,55 грн., а реалізують його оптовим покупцям по 1,9 грн. за пакет. Залишки нереалізованого протягом дня молока передають до фірмового магазину і продають його по 1,5 грн. за пакет. Дослідження відділу маркетингу показали, що за останні 25 днів попит на молоко був таким:

Денний попит (тис. пакетів)
Кількість днів

· Визначити, скільки пакетів молока комбінату потрібно виготовити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине зниження ціни реалізації молока на 5% на прийняте рішення?

 

18. Фірма, що реалізує аудіо-відео техніку, повинна вирішити, яку кількість відеокамер потрібно закупити у оптового постачальника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна однієї відеокамери становить $640, якщо партія менша 1000 штук, та $620, якщо закуповують більше 1000 відеокамер. Продають відеокамери по $820. При не реалізації протягом кварталу їх уціняють на 35% через моральне старіння. Дані про обсяги реалізації відеокамер за останні 12 кварталів:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни великих партій відеокамер на 2%?

 

19. Пекарня випікає хліб для продажу магазинам. Собівартість однієї буханки складає 68 коп., а продають її за 80 коп. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит за останні 50 днів був таким:

попит за день (тис. шт.)
число днів

Якщо буханка спечена, але не продана, то збитки становлять 25% від собівартості за штуку.

· Визначити, скільки буханок потрібно випікати щоденно, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине збільшення собівартості продукції на 2 коп. на прийняте рішення?

 

20. Фірма, що реалізує аудіо-відео техніку, повинна вирішити, яку кількість відеоплеєрів потрібно закупити у оптового постачальника, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного відеоплеєра становить $95, якщо партія менша 1000 штук, та $90, якщо закуповують більше 1000 відеоплеєрів. Продають відеоплеєри по $125. При не реалізації протягом місяця їх уціняють на 25% через моральне старіння. Дані про обсяги реалізації відеоплеєрів за останні 12 місяців:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при встановленні знижок закупівельної ціни на відеоплеєри для партій, більших 900 штук?

 

21. Підприємство “Сніжана” випікає печиво і фасує його в упаковки по 0,5 кг. Собівартість 1 кг печива становить 6 грн., а продають по 4,2 грн. за упаковку. При завершенні терміну реалізації залишки печива продають по 2,5 грн. за упаковку. Тенденції збуту печива за рік відображені в таблиці.

Місяць Серпень, вересень Жовтень, листопад Грудень, січень Лютий, березень Квітень, травень Червень, липень
К-ть проданих упаковок (тис. шт.)            

· Скільки печива підприємству слід випустити наступного місяця, щоб мати максимльний прибуток?

· Чи зміниться рішення при збільшенні собівартості печива на 5%?

 

22. Фірма “Карасик” закуповує свіжу рибу по ціні 4,5 грн. за 1 кг і реалізує споживачам по 7 грн. Нереалізована протягом дня риба передається підприємству з виготовлення корму для тварин по ціні 3,5 грн. за 1кг. Попит на рибу за останній місяць складав:

Денний попит (кг)
Кількість днів

· Визначити, скільки риби треба купити наступного дня, щоб задовольнити попит споживачів і отримати максимальний прибуток.

· Чи зміниться рішення, якщо знизити ціну реалізації риби на 0,5 грн.?

 

23. Фірма, що організує чартерні рейси до Парижу, закуповує квитки у авіакомпанії “Ейр-Франс” по ціні $400, якщо купують до 100 квитків, і по ціні $370, якщо купують більшу кількість. Продаються квитки по ціні $480. Нереалізовані вчасно квитки переоформляються на наступні рейси, при цьому авіакомпанія стягує збір по $100 за кожен квиток. Попит на квитки за останній рік був такий:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

· Визначити, скільки квитків фірмі слід замовити на наступний місяць, щоб отримати максимальний прибуток і задовольнити попит клієнтів.

· Чи зміниться рішення, якщо авіакомпанія знизить квоту на квитки по $400 до 80 штук?

 

24. Торгівельна фірма закуповує на заводі масло, терміном реалізації якого 30 діб (1 місяць). Закупівельна ціна 1 блоку масла (в блоці 100 пачок) становить 180 грн., тобто по 1,80 грн. за пачку. Ціна реалізації вроздріб становить 2,50 грн. за пачку. Масло, нереалізоване вчасно, продається на завод по переробці молочної продукції на вторинну сировину по ціні 150 грн. за блок (1,50 грн. за пачку), якщо залишилося більше 5 блоків, або продається магазином в кінці місяця по ціні 1,80 грн, якщо залишилося менше. Попит на масло за останній рік був таким:

Місячний попит (бл.)
Кількість місяців

· Визначити, скільки блоків масла слід закупити магазину на наступний місяць, щоб отримати максимальний прибуток і задовільнити попит споживачів.

· Чи зміниться рішення, якщо знизити ціну реалізації масла на 0,1 грн.?

 

25. Дистриб’юторська фірма має реалізувати програмне забезпечення протягом 1 місяця. Закупівельна ціна однієї програмної копії становить 50 у.о., а відпускна ціна - 70 у.о. Якщо програмні продукти не реалізовуються протягом місяця, в умовах жорсткої конкуренції фірма продає програмну копію за 40 у.о. Маркетингова служба фірми, провівши аналіз попиту на програмні аналогічні продукти за останні роки, надала такі дані:

Кількість реалізованих копій
ймовірність продажу протягом місяця 0,2 0,15 0,15 0,3 0,2

· Визначити, скільки копій слід закупити дистриб’юторській фірмі на наступний місяць, щоб отримати максимальний прибуток і задовольнити попит споживачів.

· Чи зміниться рішення, якщо знизити ціну реалізації програмних копій на 5%?

 

26. Приватний підприємець закуповує на оптовій базі майонез “Легкий”, терміном реалізації 30 діб (1 місяць). Закупівельна ціна 1 пакета майонезу становить 0,92 грн. Ціна реалізації вроздріб становить 1,00 грн. Майонез, нереалізований вчасно, продається в кінці місяця по ціні 0,87 грн, якщо залишилося більше 70 пакетів, а якщо менше, то по ціні 0,90 грн. Попит на майонез за останній рік був таким:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

· Визначити, скільки пакетів майонезу слід закупити підприємцю на наступний місяць, щоб отримати максимальний прибуток і задовільнити попит споживачів.

· Чи зміниться рішення, якщо знизити закупівельну ціну майонезу на 0,03 грн.?

 

27. Фірма, що займається продажем і доставкою квітів, повинна вирішити, скільки троянд доцільно замовити у постачальника, щоб задовольнити попит клієнтів і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна однієї троянди становить 7 грн, якщо партія менша 150 штук, та 6,5 грн, якщо більша. Продають троянди по 10 грн. При не реалізації протягом тижня роблять знижку і продають квіти по ціні 6 грн. Дослідження показали, що попит на троянди за останні 20 тижнів був таким:

Попит за тиждень (шт.)
Кількість тижнів

Як вплине зниження на 5% закупівельної ціни троянди при малих партіях (менше 150 ) на прийняте рішення?

 

28. Супермаркет замовляє м’ясний фарш для реалізації споживачам. Собівартість одного кілограма фаршу становить 15 грн., а реалізують його за ціною 18,5 грн. Якщо протягом дня фарш не реалізують, то залишки переробляють на готові вироби. Витрати на перероблення кілограму фарша складають 20% від його собівартості, а ціна реалізації продукції становить 16 грн. Попит на фарш за останні 30 днів наведено в таблиці:

Денний попит (кг)
Кількість днів

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні витрат на перероблення фаршу на 5%?

 

29. Торгівельна фірма, що реалізує тканини, повинна вирішити, скільки рулонів (у рулоні 30 метрів) тканин потрібно закупити у оптового постачальника наступного кварталу до нового сезону, щоб задовольнити попит покупців і отримати максимальний прибуток. Закупівельна ціна одного метра тканини становить $20, якщо партія менша 100 рулонів, та $17, якщо закуповують більше 100 рулонів. Продають тканини по $28 за метр. Нереалізовані протягом сезону тканини продають наступного кварталу із сезонною знижкою розміром 35%. Дані про обсяги реалізації тканин за останні 15 кварталів:

Місячний попит (шт.)
Кількість місяців

Чи зміниться прийняте рішення при зниженні закупівельної ціни малих партій (менше 100 рулонів) тканин на 10%?

 

30. Підприємець закуповує на оптовому ринку капусту за ціною 0,8 грн. за кілограм, а реалізує її по 1,2 грн. При не реалізації капусти протягом дня її розпродають у кінці дня по 0,7 грн. за кілограм. Дослідження відділу маркетингу показали, що попит на капусту за останні 25 днів був таким:

Тижневий попит на моркву (кг)
Число тижнів

 

 

· Визначити, скільки капусти підприємцю доцільно закупити наступного дня, щоб отримати максимальний прибуток.

· Чи вплине зменшення на 5% закупівельної ціни на прийняте рішення?

2. Вирішенні ЗПР за схемою “дерева рішень”

 

 

Приклад. Виробничою компанією було розроблено новий товар, наявність у виробничому процесі високотемпературних реакцій збільшує його вартість до 25 млн y.o.Для організації виробничого процесу потрібен 1 рік, але існує лише 56% - ва імовірність, що буде забезпечуватись належна технологічна безпека процесу. У зв’язку з цим перед компанією постало питання про розроблення комп’ютерно-контролюючої системи (ККС), яка забезпечує безпеку високотемпературних реакцій. Дослідження та розроблення ККС триватимуть 1 рік і коштуватимуть 1 млн y.o. Ймовірність розроблення ефективної ККС становить 75%. Розроблення ККС можна почати відразу, або почекати рік до вияснення технологічної безпеки процесу. Якщо розроблення почати відразу, а виробничий процес виявиться безпечним, то ККС буде непотрібно і в наслідок цього матимемо збитки в 1 млн. Якщо ж відкласти розробку ККС, а виробничий процес не відповідатиме стандартам, то виготовлення нового товару переноситься на рік до завершення досліджень. У випадку, якщо реалізація нового товару почнеться протягом року, то прибуток буде складатися 10 млн y.o. Якщо відкласти виробництво на 1 рік, то прибуток становитиме 8,5 млн y.o. через можливість появи конкурентів.

Завдання:

1) Скласти дерево, яке охоплює усі можливі варіанти подій;

2) Яку пораду ви б дали керівнику?

3) Дослідити рішення на чутливість, тобто встановити, чи прийняте рішення має деякий запас надійності при зміні ймовірності.

4) Яким чином повинна змінюватися ймовірність розробки виробничого процесу, щоб змінити прийняте рішення.




Переглядів: 1157

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вирішення | Етапи вирішення задачі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.