Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складання павутинки

Тема: Зуби та догляд за ними

Мета: навчити учнів правилам особистої гігієни, правильно обирати засоби й предмети особистої гігієни; розвивати практичні навички учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Очікувані результати:Після цього уроку діти:

знатимуть

§ органи травлення та їх роль у житті людини;

§ правила догляду за зубами;

§ до кого звернутися вразі захворювання зубів;

§ найпростіші народні засоби лікування зубів;

§ корисні та шкідливі для зубів продукти харчування.

вмітимуть

§ правильно доглядати за зубами;

§ правильно харчуватися з максимальною користю для зубів;

§ аналізувати і синтезувати, робити висновки;

§ користуватися додатковою літературою;

В процесі уроку у дітей

Розвиватимуться-

§ вміння аналізувати явища і давати їм пояснення;

§ вміння систематизовувати свої знання;

§ вміння робити висновки і узагальнення.

Обладнання: картки для складання павутинки, картки з питальними словами, малюнок хлопчика із закритим ротом, таблиця «Органи травлення», «Будова зуба,ілюстрація із зображенням ведмедика, завдання для роботи в парах, завдання для роботи в групах, виставка паст та зубних щіток.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

План уроку

Організаційний момент

Перевірка домашнього завдання

Актуалізація знань, мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми та очікуваних результатів

Надання необхідної інформації

Фізкульхвилинка

Узагальнення і систематизація знань

Рефлексія

Домашнє завдання

Підсумок уроку

 

Хід уроку

Організаційний момент

Вчитель

Ось і дзвінок пролунав,
Для навчання час настав.
Стали , дітки, підтягнулись,
Один одному всміхнулись.
Тепер сіли всі тихенько,
Умостилися зручненько,
В країну знань час вирушати –
Починаємо працювати.

Перевірка домашнього завдання

Тестові завдання

Актуалізація знань, мотивація навчальної діяльності.

Звучить мелодія пісні «Посмішка»

- Діти, чи впізнали ви цю пісеньку?

- А давайте подаруємо слову «посмішка» комплімент.

Отже, яка вона – посмішка? (Сонячна, лагідна, тепла, ясна, добра, гарна)

Діти, а коли ми говоримо, що посмішка гарна? ( коли гарні і здорові зуби)

Складання павутинки

- Давайте зараз з’ясуємо, що ви уже знаєте про зуби.

 

 

Ось у нас з вами така «павутинка» вийшла.

3. Оголошення теми та очікуваних результатів

(Вивішується малюнок хлопчика із закритим ротом)

- А як ви думаєте, чому цей хлопчик закрив рота і боїться посміхнутися? ( бо у нього, мабуть, негарні зуби)

- Так от, щоб ви не потрапили в подібну ситуацію і не соромилися своєї посмішки, ми на сьогоднішньому уроці розглянемо тему...

Зуби та догляд за ними

- Отже, ми повторимо уже те, що знаємо про зуби, приведемо наші знання в систему, дізнаємось, як правильно доглядати за зубами, правильно харчуватися, щоб зуби були здоровими та до кого звертатися, якщо вони заболіли. Якщо ж ви добре попрацюєте сьогодні, то вам буде легше вивчати біологію у 8 класі.

 




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сборка резьбовых пар. | Надання необхідної інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.