МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Складання павутинкиТема: Зуби та догляд за ними Мета: навчити учнів правилам особистої гігієни, правильно обирати засоби й предмети особистої гігієни; розвивати практичні навички учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Очікувані результати:Після цього уроку діти: знатимуть – § органи травлення та їх роль у житті людини; § правила догляду за зубами; § до кого звернутися вразі захворювання зубів; § найпростіші народні засоби лікування зубів; § корисні та шкідливі для зубів продукти харчування. вмітимуть – § правильно доглядати за зубами; § правильно харчуватися з максимальною користю для зубів; § аналізувати і синтезувати, робити висновки; § користуватися додатковою літературою; В процесі уроку у дітей Розвиватимуться- § вміння аналізувати явища і давати їм пояснення; § вміння систематизовувати свої знання; § вміння робити висновки і узагальнення. Обладнання: картки для складання павутинки, картки з питальними словами, малюнок хлопчика із закритим ротом, таблиця «Органи травлення», «Будова зуба,ілюстрація із зображенням ведмедика, завдання для роботи в парах, завдання для роботи в групах, виставка паст та зубних щіток. Тип уроку: вивчення нового матеріалу План уроку Організаційний момент Перевірка домашнього завдання Актуалізація знань, мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та очікуваних результатів Надання необхідної інформації Фізкульхвилинка Узагальнення і систематизація знань Рефлексія Домашнє завдання Підсумок уроку
Хід уроку Організаційний момент Вчитель Ось і дзвінок пролунав, Перевірка домашнього завдання Тестові завдання Актуалізація знань, мотивація навчальної діяльності. Звучить мелодія пісні «Посмішка» - Діти, чи впізнали ви цю пісеньку? - А давайте подаруємо слову «посмішка» комплімент. Отже, яка вона – посмішка? (Сонячна, лагідна, тепла, ясна, добра, гарна) Діти, а коли ми говоримо, що посмішка гарна? ( коли гарні і здорові зуби) Складання павутинки - Давайте зараз з’ясуємо, що ви уже знаєте про зуби.
Ось у нас з вами така «павутинка» вийшла. 3. Оголошення теми та очікуваних результатів (Вивішується малюнок хлопчика із закритим ротом) - А як ви думаєте, чому цей хлопчик закрив рота і боїться посміхнутися? ( бо у нього, мабуть, негарні зуби) - Так от, щоб ви не потрапили в подібну ситуацію і не соромилися своєї посмішки, ми на сьогоднішньому уроці розглянемо тему... Зуби та догляд за ними - Отже, ми повторимо уже те, що знаємо про зуби, приведемо наші знання в систему, дізнаємось, як правильно доглядати за зубами, правильно харчуватися, щоб зуби були здоровими та до кого звертатися, якщо вони заболіли. Якщо ж ви добре попрацюєте сьогодні, то вам буде легше вивчати біологію у 8 класі.
|
||||||||
|